پرده سینما

پاسخ رسمی میشله اوباما به واکنش ها در مورد اعطای جایزه اسکار او به «آرگو»

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

میشله اوباماآرگو و اعطای جایزه اسکار به آن به اندازه کافی حاشیه ساز بود اما حضور همسر سیاهپوست رئیس جمهوری آمریکا، خانم مشیله اوباما در این مراسم و اعلام اعطای جایزه اسکار 85 به فیلم آرگو، مراسم اسکار را «اوور دوز سیاسی» کرد.

به گزارش فارس این اتفاق بسیاری افراد در داخل آمریکا و ایران را وادار به انتقاد از این حرکت سیاسی در جشنواره هنری اسکار کرد.

میشله اوباما در پاسخ رسمی خود به این انتقادها گفت: اینکه برخی از مردم نسبت به حضور من در مراسم اسکار انتقاد داشته‌اند، به هیچ وجه چیز عجیبی نیست، همواره برخی نسبت به صادقانه بودن کارهایی که من انجام می‌دهم به دیده شک نگاه می‌کنند. وی افزود: حتی کفش‌های من نیز می‌تواند باعث یک جنجال داخلی شود. همسر رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد: این به خاطر جایگاهی است که ما (به عنوان رئیس‌جمهور و همسر رئیس‌جمهور) داریم، همواره درباره هر چیزی که یک بحث و جدالی در کشور ما به پاست.

پیش از این نیز سخنگوی میشله اوباما درباره جنجال‌هایی که به خاطر این حضور غیرمنتظره در اسکار به پا شده بود، گفت: حضور میشله اوباما در این مراسم به دعوت رئیس آکادمی اسکار از او به عنوان کسی که عاشق فیلم و سینماست، صورت گرفته است.

 


 تاريخ ارسال: 1391/12/13
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>سید:

تعجب از اینکار برای حرفه ای ها زیاد نیست ولی این یک واقعیت تلخ تاریخیست که ساختار نژادی آمریکا بر اساس مهاجرانی که از ملیتی های سفید بخصوص ایرلندی ها و انگلیسیها شکل گرفته و سیاهان طعم تلخ تبعیض نژادی را هنوز هم بخصوص ایالات جنوبی میچشند و سرمایه ها و هزینه های زیادی را بابت هویت کنونیشان پرداخت نموده اند پس باید سیاهان دیروز دین خود رای برای هویت کنونیشان پرداخت کنند از جمله ابراهام لینکلن که کار بزرگ را او انجام داده همه وقتی این کار غیر حرفه ای یا معرفی سیاسی از کاخ سفید انجام گرفت در کمال تعجب دیدند به جای اثر اسپیلبرگ فیلم آرگو را معذفی کردند و به هویت سیاه خود و سیاهپوستان آمریکا توهین کردند

0+0-

دوشنبه 14 اسفند 1391




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.