پرده سینما

پوران درخشنده: دست‌هایی اجازه نداد «هیس!...» به نوروز برسد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

طناز طباطبایی در فیلم هیس! دخترها فریاد نمی زنندکارگردان هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند با اشاره به اینکه دخالت برخی افراد مانع اکران نوروزی فیلم‌اش شد از اکران قطعی این فیلم در عید فطر خبر داد.

پوران درخشنده به مهر گفت: معمولاً روند اکران فیلم‌های نوروزی این گونه است که آثار برنده سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره فیلم فجر، در نوروز روی پرده می‌روند. به همین دلیل وقتی فیلم هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ مردمی را دریافت کرد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت، تلاش‌های زیادی کردم تا شرایط نمایش فیلم در نوروز 92 فراهم شود اما دست‌هایی در کار بود که نگذاشتند این اتفاق بیفتد.

وی افزود: در حالی که من فکر می‌کنم نمایش هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند در کنار آثار دیگر، اکران نوروزی را متنوع می‌کرد و باعث می‌شد که مردم انتخاب‌های بیشتری داشته باشند.

درخشنده عنوان کرد: عمدتاً عنوان می‌شود که فیلم‌های نوروزی باید مفرح باشند اما به اعتقاد من فیلم‌های امسال چندان هم مفرح نیستند. ضمن اینکه تلویزیون در نوروز برنامه‌های مفرح و شاد پخش می‌کند و این رسانه عملکردش به گونه‌ای است که مردم در یک مواجهه روزانه می‌توانند برنامه‌های نوروزی زیادی را از این طریق دنبال کنند. در صورتی که مردم خودشان فیلم‌های روی پرده را برای دیدن انتخاب و بلیت آن را تهیه می‌کنند. این یک انتخاب آگاهانه توسط مردم است پس باید انتخاب‌های متنوع برایشان فراهم شود نه اینکه همه آثار در یک ژانر و موضوع باشند.

وی تاکید کرد: اما امیدوارم این 5 فیلم نوروزی پرفروش باشند و به اقتصاد سینما کمک کنند. من خیلی تلاش کردم فیلمی که در جشنواره فجر با استقبال مردم روبه‌رو شد در تعطیلات نوروز به نمایش درآید و چون حامی نداشتم این شرایط فراهم نشد.

درخشنده ادامه داد: اما به مخاطبان فیلم وعده می‌دهم که اکران هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند در عید فطر قطعی شده است و آنها می‌توانند به دیدن فیلم خود در این تاریخ بیایند.

هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند آخرین ساخته پوران درخشنده است که در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نمایش درآمد و سانس‌های فوق‌العاده متعددی به آن اختصاص یافت. همچنین سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را هم در کنار حوض نقاشی دریافت کرد.

در این فیلم طناز طباطبایی، مریلا زارعی، شهاب حسینی، هادی مرزبان، امیر آقایی، مائده طهماسبی، فرهاد آئیش، جمشید هاشم پور، بابک حمیدیان و... بازی می‌کنند.


 تاريخ ارسال: 1391/12/15
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>هیس:

عید فطر هم جلوی فیلمو میگیرند

0+0-

سه‌شنبه 15 اسفند 1391




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.