پرده سینما

«ژاسمن آبی» وودی آلن ۲۶ جولای امسال روی پرده می رود

پرده سینما









در حالی که تازه‌ترین فیلم وودی آلن به نام ژاسمن آبی وارد مرحله فنی تولید شده است، اولین عکس از این درام خانوادگی و اجتماعی روی سایت‌های اینترنتی قرار گرفت.

 

نمایی ازفیلم ژاسمن آبی ساخته وودی آلنبه گزارش فارس، فیلم‌برداری صحنه‌های مختلف این فیلم هفته قبل تمام شد و قرار است برای بیست و ششم ژولای امسال روی پرده سینماها برود.وودی آلن فیلم جدید خود را در سکوت کامل خبری جلوی دوربین برد و هنوز کسی اطلاعی از خط اصلی قصه آن ندارد.آلن به تازگی در یک گفت‌وگو اعلام کرد قصه این فیلم درباره روزهایی پایانی زندگی یک آدم میان‌سال است ،که با یک بحران جدی روبروست.با این حال، وی حاضر به ارائه توضیحات بیشتر درباره ژاسمن آبی نشد و از منتقدان و تماشاگران سینما خواست به تماشای این فیلم بنشینند.

کیت بلانشت بازیگر استرالیایی تبار سینما در نقش اصلی فیلم جدید وودی آلن بازی کرده است. این در حالی است که فیلم‌های یک دهه اخیر این فیلم ساز نیویورکی، دارای چند کاراکتر محوری به عنوان شخصیت‌های اصلی قصه و ماجراهای آنها هستند.

آلک بالدوین، پیتر سارسگاد، اندرو دایس کلی و مایکل استالبرگ دیگر بازیگران درام اجتماعی ژاسمن آبی هستند.وودی آلن که چند فیلم قبلی خود را در اروپا (بیشتر در فرانسه و اسپانیا) کارگردانی کرد، با فیلم جدید خود دوباره به شهر محبوب خویش نیویورک برگشته است.تهیه کنندگان ژاسمن آبی هم چند تهیه کننده مستقل آمریکایی هستند و در بین آنها، اثری از تهیه‌کنندگان اروپایی نیست

قبل از این، قرار بود برادلی کوپر (بازیگر فیلم اسکاری کتابچه راهنمای خوشبختی) یکی از نقش‌های اصلی ژاسمن آبی را بازی کند، اما او به دلیل هم زمانی بازی‌اش در یک فیلم دیگر، نتوانست با پروژه وودی آلن همکاری کند.

آخرین فیلم وودی آلن در مقام کارگردان به رم با عشق بود که سال گذشته میلادی به روی پرده سینماها رفت و با استقبال منتقدان روبرو شد.

این کمدین مطرح دهه هفتاد میلادی، چند سالی است که در فیلم‌های خود بازی نمی‌کند و فقط کارگردان و نویسنده فیلمنامه آنهاست.


 تاريخ ارسال: 1392/1/15
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.