پرده سینما

مجری مراسم افتتاحیه جشنواره کن ۲۰۱۳ معرفی شد

پرده سینما









اودری توتو بازیگر فرانسوی که بیش از همه با فیلم آملی شهرت دارد، اجرای مراسم افتتاحیه و اختتامیه شصت و ششمین دوره جشنواره فیلم کن را به عهده خواهد داشت.

 

اودری توتو بازیگر مشهور سینمای فرانسهبه گزارش خبرآنلاین، مراسم افتتاحیه این دوره جشنواره کن 15 مه (25 اردیبهشت) و مراسم اختتامیه 26 مه (5 خرداد) برگزار می‌شود.

 

شصت و ششمین دوره جشنواره فیلم کن با اولین نمایش جهانی درام گتسبی بزرگ به کارگردانی باز لورمان آغاز می‌شود. استیون اسپیلبرگ رئیس هیات داوران بخش مسابقه اصلی جشنواره را به عهده دارد.

 

آملی به کارگردانی ژان پی‌یر ژونه سال 2001 ساخته شد. اودری توتو در این فیلم که داستان آن در مونمارتر روی می‌دهد، نقش یک پیشخدمت خجالتی را بازی می‌کند که می‌کوشد زندگی برای اطرافیانش بهتر شود. آملی هم با موفقیت تجاری روبرو شد و هم منتقدان از آن استقبال کردند.

 

L'Ecume des Jours تازه‌ترین فیلم توتو به کارگردانی میشل گوندری ماه آینده در فرانسه اکران می‌شود.

 

سال گذشته درام ترز د با بازی توتو و ژیل للوش فیلم اختتامیه جشنواره کن بود. ترز د که آخرین فیلم کلود میلر فیلمساز فقید فرانسوی است، بر مبنای رمان ترز دکی‌رو نوشته فرانسوا موریاک ساخته شده است.

 

پارسال بره‌نیس بژو بازیگر فیلم برنده اسکار هنرمند که در گذشته تازه‌ترین ساخته اصغر فرهادی نیز بازی کرده، مجری مراسم افتتاحیه و اختتامیه جشنواره کن بود.


 تاريخ ارسال: 1392/1/21
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.