پرده سینما

جیم کری در نقش یک بازیگر بیکار مقابل دوربین می‌رود

پرده سینما









 

کمدین کانادایی در فیلم ریکی استانیکی بار دیگر با استیو اودکرک کارگردان فیلم ایس ونچورا: وقتی طبیعت صدا می‌زند همکاری می‌کند.

 

جیم کریبه گزارش خبرآنلاین، ریکی استانیکی (Ricky Stanicky) تولید استودیو سامیت است و به تهیه‌کنندگی مایکل دی لوکا و جان جیکابز از شرکت اسمارت اینترتینمنت ساخته می‌شود.

استیو اودکرک که فیلمنامه فیلم بروس قادر با بازی جیم کری را نوشت و فیلم ایس ونچورا: وقتی طبیعت صدا می‌زند با بازی او را کارگردانی کرد، اخیراً به عنوان کارگردان پروژه ریکی استانیکی قرارداد امضا کرد.

از این فیلم به عنوان یک کمدی پربازیگر به سبک و سیاق سری فیلم‌های خماری یاد می‌شود. داستان از آنجا آغاز می‌شود که سه نوجوان شیطنت می‌کنند و خانه‌ای را در محله زندگی خود به آتش می‌کشند. آن‌ها تقصیر را گردن یک فرد ساختگی به نام ریکی استانیکی می‌اندازند.

بیست سال بعد مشخص می‌شود که این سه نفر برای خروج از هر موقعیت دشوار در زندگی خود از این شخصیت جعلی استفاده می‌کنند. وقتی دوستان و همسرانشان آن‌ها را وادار به ملاقات با استانیکی می‌کنند، این سه از یک بازیگر بیکار می‌خواهند نقش او را بازی کند.

اودکرک فیلمنامه را با همکاری جف باشل بازنویسی خواهد کرد.

استودیو سامیت اواسط سال 2010 تولید این پروژه را در دست گرفت و آن زمان قرار بود جیمز فرانکو نقش استانیکی را بازی کند. در نهایت فرانکو از بازی در این پروژه منصرف شد.

بیش از یک سال پیش برای مدتی کوتاه با واکین فینیکس برای بازی در این نقش مذاکره شد. از آن زمان تاکنون خبری از پروژه ریکی استانیکی نبود، اما اکنون اعلام شده که تولید تابستان امسال آغاز خواهد شد.

کری این روزها فیلم برت واندرستون شگفت‌انگیز را روی پرده سینماها دارد و حضورش در این فیلم با استقبال منتقدان روبرو شده است. او در کیک-اس 2 هم بازی کرده که 16 اوت اکران می‌شود.

کری بیش از 30 سال است در سینما و تلویزیون حضوری فعال دارد و در حدود 50 فیلم سینمایی، تلویزیونی و سریال مقابل دوربین رفته است.

او تاکنون شش بار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شده و دو بار برای فیلم‌های نمایش ترومن (1998) و مرد روی ماه (1999) برنده این جایزه شده است.

ماسک، خنگ و خنگ‌تر، همیشه بتمن، چگونه گرینچ کریسمس را دزدید، مجموعه وقایع ناگوار لمونی اسنیکت و سرود کریسمس از دیگر فیلم‌های کری است.


 تاريخ ارسال: 1392/1/21
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.