پرده سینما

نگار فروزنده: سلحشور همیشه درباره موضوعاتی که تخصص ندارد، حرف می زند!

پرده سینما









 

بازیگر فیلم سینمایی اخراجی ها به خبر پیگیری حجاب بازیگران سینما در خارج از کشور از طریق اینترپل و صحبتهای فرج الله سلحشور،واکنش نشان داد.

 

نگار فروزندهبه گزارش ایرنا، نگار فروزنده گفت: نیروی انتظامی به جای برخورد با بازیگران سینما حفظ حریم خصوصی آنها را در دستور کار قرار دهد.هر فردی در اجتماع خارج از حرفه و موقعیت حریم خصوصی و شخصی برای خود دارد که هرگز دوست ندارد مورد تهدید قرار گیرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه این موضوع در حرفه بازیگران سینما و تلویزیون به هیچوجه رعایت نمی شود، افزود: نباید فراموش کرد که به هر حال بسیاری از این بازیگران در ایران جایگاه هنری و طرفداران خاص خود را داشته و این درست نیست که مثل مجرمان از پیگیری آنها سخن گفته شود.

بازیگر فیلم کافه ستاره با بیان اینکه اظهارنظر در خصوص پیگیری حجاب بازیگران در خارج از کشور از طریق پلیس بین الملل بسیار عجیب است، تاکید کرد: اگر نوع پوشش یکی از بازیگران در خارج از مرزهای ایران متفاوت بوده، این کار نقض قوانین هیچ کشوری نبوده و اگر هم چنین باشد کشور متبوع خود پیگیر این موضوع می شود.

فروزنده توضیح داد: همانطور که وقتی یک فرد خارجی وارد خاک ایران می شود باید به قوانین این کشور مثل پوشش احترام بگذارد، تا وقتی که بازیگری در ایران است این مقررات را رعایت می کند، اما در خارج از مرزها افراد زندگی شخصی خود را داشته و نمی توان آنها را بابت این موضوع محکوم کرد. رعایت شئونات بر همگان مفروض است.

این بازیگر سینما به اظهارات فرج الله سلحشور درباره انتشار تصاویر بازیگر زن سینما و تلویزیون در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: طبق معمول بعد از هر اتقاقی این کارگردان اظهار نظر می کند و بسیار راحت افراد دیگر را محکوم و در مورد آنها قضاوت می کند. قصد ندارم با وی وارد بحث شوم زیرا معتقدم سلحشور همیشه درباره موضوعاتی که تخصص ندارد، حرف می زند.

فروزنده یادآورشد که علاوه براین در موارد بسیاری شاهد انتشار تصاویر شخصی بازیگران در فضای عمومی و اینترنت هستیم که به نظر می رسد نیروی انتظامی باید تمام همت خود را برای برخورد با عوامل این کار به کار بندد.

وی ادامه داد: همه باید یاد بگیریم که در زندگی دیگران دخالت نکنیم و از نظر دادن در حیطه های غیرتخصصی خودداری کنیم.


 تاريخ ارسال: 1392/1/30
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.