پرده سینما

تهیه‌کننده «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» از بلاتکلیفی فیلمش در ارشاد گلایه کرد

پرده سینما









تهیه کننده فیلم سینمایی زندگی مشترک آقای محمودی و بانو نسبت به بلاتکلیف ماندن فیلمش توسط ارشاد انتقاد کرد.

 

نمایی از فیلم زندگی مشترک آقای محمودی و بانومهدی داوری در گفت‌وگو با فارس در خصوص آخرین شرایط  زندگی مشترک آقای محمودی و بانو گفت: فیلم همچنان بلاتکلیف است و مسولان سازمان سینمایی نیز هیچ اقدامی برای خروج فیلم از این وضعیت انجام نمی‌دهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا زندگی مشترک آقای محمودی و بانو رسماً از سوی ارشاد توقیف شده است؟ اظهار داشت: فیلم توقیف نیست اما با وجود اینکه زمان زیادی از جشنواره گذشته دوستان هنوز هیچ واکنشی در خصوص حل مشکل فیلم انجام نداده‌اند، نه رسماً اعلام می‌کنند که فیلم توقیف شده‌ است و نه اصلاحیه به فیلم می‌دهند.

داوری همچنین در خصوص اینکه آیا مسولان سازمان سینمایی اصلاً تمایلی برای اکران این فیلم دارند یا خیر؟ گفت: تاکنون چندین بار فیلم در شورای پروانه نمایش بازبینی شده ولی نه به آن پروانه نمایش می‌دهند، نه اصلاحیه می‌گیرد و نه اعلام می‌کنند که فیلم توقیف است و دوستان در مقابل زندگی مشترک آقای محمودی و بانو سکوت محض کرده‌اند.

براساس این گزارش، داستان این فیلم روایت تاثیر میهمانان بر زندگی خانواده آقای محمودی بوده که بازگوکننده تفاوت‌های آشکار فرهنگی در انتخاب سبک زندگی است.

در این فیلم سیدروح‌‌الله حجازی کارگردان، علی طالب‌آبادی نویسنده بر اساس طرحی از سید روح الله حجازی، مدیر فیلمبرداری هومن بهمنش، طراح گریم سعید ملکان، تدوین سپیده عبدالوهاب، آهنگساز کارن همایون‌فر و بازیگران حمید فرخ نژاد، هنگامه قاضیانی، پیمان قاسمخانی، ترلان پروانه و ترانه علیدوستی حضور دارند.


 تاريخ ارسال: 1392/1/31
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.