پرده سینما

هیئت داوران بخش رقابتی جشنواره روحانی در قاب سینما معرفی شدند

پرده سینما









جمال شورجه، مهدی همایون فر، احمدرضا معتمدی، حجت الاسلام سجاد کریمان مجد و حجت الاسلام محمدتقی انصاری اعضای هیئت داوری جشنواره روحانی در قاب سینما هستند.

 

جشنواره روحانی در قاب سینمااعضای هیئت داوری نخستین همایش – جشنواره روحانی در قاب سینما معرفی شدند.

به گزارش سایت پرده سینما، پس از رایزنی گسترده دبیر و مدیران جشنواره با چهره‌های مختلف هنری و فرهنگی، اعضای هیئت داوری بخش رقابتی جشنواره انتخاب و معرفی شدند.

جمال شورجه، مهدی همایون فر، احمدرضا معتمدی، حجت الاسلام سجاد کریمان مجد و حجت الاسلام محمدتقی انصاری اعضای هیئت داوری این جشنواره هستند که آثار منتخب حاضر در بخش رقابتی این جشنواره (فیلمهای کوتاه و مستند) را بررسی و برگزیدگان را معرفی خواهند کرد.

جمال شورجه کارگردان خوشنام سینمای ایران و از فعالان عرصه هنر ارزش مدار متولد 1333 زنجان است که آثار موفقی همچون شب دهم، حماسه مجنون، وعده دیدار، 33 روز و... را در کارنامه خود دارد.

مهدی همایون فر متولد 1339 گرمسار تهیه کننده خوشنام سینما و تلویزیون است که از همراهان همیشگی شهید آوینی در مجموعه روایت فتح بوده، وی در سالهای اخیر تهیه آثاری همچون اتوبوس شب، هیام، 33 روز، آن که دریا می رود و... را در سینمای ایران انجام داده است.

احمدرضا معتمدی کارگردان آثارمعناگرا و خاص سینمای ایران متولد 1340 تهران است که آثاری همچون زشت و زیبا،‌ قاعده بازی، دیوانه از قفس پرید، آلزایمر و... را در کارنامه کاری خود دارد.

حجت الاسلام محمد تقی انصاری نیز از جمله مدیران و تهیه کنندگان فعال در سازمان صدا و سیما و عضور شورای برون مرزی این سازمان می باشند که در حال حاضر تهیه فیلمی سینمایی را در کشور لبنان با موضوع حماسه های حزب الله عهده دار هستند.

حجت الاسلام کریمان مجد قائم مقام دبیر جشنواره روحانی در قاب سینما از جمله روحانیون فعال در حوزه فرهنگ می باشند که منشاء خدمات متعددی بوده اند.

نخستین همایش – جشنواره روحانی در قاب سینما دهم تا دوازدهم اردیبهشت ماه در سینما فلسطین برگزار خواهد شد.


 تاريخ ارسال: 1392/2/2
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.