پرده سینما

براد پیت بازیگر اصلی یک فیلم با موضوع جنگ جهانی دوم می شود

پرده سینما









براد پیت جنگ جهانی دوم را در فیلم اکشن خشم یک بار دیگر مورد بحث و قضاوت قرار می‌دهد. این فیلم اکشن، حال هوایی واقع‌گرا خواهد داشت.

 

برد پیتدیوید آیر برای کارگردانی این فیلم انتخاب شده و چند کشور قاره اروپا لوکیشن‌های اصلی آن خواهند بود.

به گزارش فارس تهیه کنندگان خشم به دلیل آن که می‌خواهند فیلم‌جنگی‌شان متفاوت از بقیه محصولات ژانر اکشن باشد، آیر را برای کارگردانی آن انتخاب کرده‌اند.

این فیلم ساز، سال گذشته میلادی درام اجتماعی پایان دیده‌بانی را با بازی جنگ گیلنهال روی پرده سینماهای جهان داشت.

این فیلم واقع‌گرا و تلخ در کنار تحسین منتقدان سینمایی، فروش خوبی هم در جدول گیشه نمایش سینماها کرد و باعث تعجب و شگفتی تحلیل‌گران اقتصادی سینما شد.

آیر می گوید انتخاب پیت برای بازی در نقش اصلی خشم این است که تماشاچی بیشتری جذب قصه واقع گرای آن شود.

فیلم‌نامه فیلم را یک فیلم‌نامه نویس تازه وارد نوشته و قرار است دیوید آیر دوباره آن را بازنویسی کند.

قصه فیلم‌نامه در سال 1945 و در زمانی اتفاق می‌افتد که رژیم نازی در کشور آلمان در حال فروپاشی و از بین رفتن است.

در چنین اوضاع و احوالی، خدمه یک تانک جنگی اروپایی (که شامل پنج نفر می‌شود) در حال مبارزه با نیروهای ارتش هیتلری در کنار دروازه‌های شهر برلین هستند.

خدمه این تانک با نام مستعار خشم شناخته می‌شوند و هریک برای حضور در جبهه جنگ و نبرد با ارتش نازی، دلایل خاص خود را دارند.

سازندگان فیلم می‌گویند درام ضد جنگ و اجتماعی آنان، قصد بررسی روان کاوانه آدم‌ها در یک شرایط سخت جنگی را دارد و به بررسی روحیات و دیدگاه‌های این آدم‌ها می‌پردازد.

قرار است کلید فیلم‌برداری خشم برای اواخر سال جاری میلادی زده شود. این فیلم اواخر فصل پاییز سال 2014 به روی پرده سینماها می رود، تا بتواند در رقابتهای اسکاری شرکت کند.

به جز آمریکا و انگلستان، قرار است یکی دو کشور دیگر اروپایی هم در امر تولید خشم مشارکت کنند. شنیده می‌شود چند تهیه کننده آلمانی هم برای همکاری و سرمایه‌گذاری بر روی این فیلم ابراز علاقه کرده‌اند.

دیگر بازیگران اصلی فیلم از بین بازیگران مطرح سینمای آمریکا و اروپا انتخاب خواهند شد. خشم با هزینه تولید 60 میلیون دلاری جلوی دوربین می‌رود و به احتمال زیاد،براد پیت یکی از تهیه کنندگان آن هم خواهد بود..


 تاريخ ارسال: 1392/2/4
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.