پرده سینما

برنامه های روز دوم جشنواره فیلم و عکس همراه تهران اعلام شد

پرده سینما









جشنواره ساعت 9:30 تا 10:30 با تکرار‌ ‌فیلم های‌بخش ‌اصلی مجموعه اول آغاز می شود و در سانس دوم ساعت 10:45 تا 11:45 نیز مجموعه دوم فیلم های بخش اصلی تکرار خواهد شد.

 

اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهرانفیلم های بخش ویژه از مجموعه دوم، ساعت 12 تا 13 با اکران 5 فیلم درروز دوم به نمایش در می آیند.

در این نوبت فیلم های قضاوت به روایت دندان آبی کار محمد غریب بابایی، دورها آوایی ست که مرا می خواند کارایرج عباسی، یادگاری کار محمدرضا رحیم پور، تاوان کار مرتضی یادگاری و روز پرماجرا کار فرهاد تقی زاده روی پرده می رود.

ساعت 13:30 تا 14 این روز به نمایش ‌فیلمی در بخش تجربه های حرفه ای ‌اختصاص دارد که توسط محمد شیروانی ساخته شده است.

در پوست خود نمی گنجیم عنوان فیلمی است که از این هنرمند به نمایش در خواهد آمد.

فیلم گربه ساخته رضا کیانیان نیز در ساعت 19:30 تا 20 در بخش تجربه های حرفه ای به نمایش در می آید.

در همین روز برنامه بازی، تجربه،‌‌بدن ساعت 14:15 تا 15 برای شرکت‌کنندگان تدارک دیده شده است.

مجموعه سوم فیلم های بخش اصلی در ساعت 15:15 تا 16:15 با نمایش فیلمهای ورود کار رامین بهادری، حوض خانه دانشجویی من کار محمد رضایی ندوشن، جنوب از شمال غربی کار مهدی سرکلان، همیشه آشتی کار سهراب سراج الدینی، من به توان  ‌دو کار امید کریم و از پشت شیشه کار حامد‌ نجابت بر پرده سالن شماره 3 پردیس سینما گالری ملت می رود.

ساعت 16:30 تا 17:30 به اکران فیلم های بخش ویژه جشنواره اختصاص یافته است. در این بخش از مجموعه سوم فیلم های بخش ویژه می توان من راضی نیستم کار مصطفی پیروسی، صد دقیقه با همراه، بی زندگی کار مهدی احمد منفرد، انتخاب کار ایمان خسرویان همامی، هیچکس تنها نیست کار بهنام صفاری، روز ولنتاین کار میرعباس صفاری و برخورد از نوع سوم کار محمد فکری را دید.

بخش نگاه هنرمند که یکی از پرمخاطب ترین بخش های جشنواره است در این روز به نمایش فیلم های آیین چراغ خاموشی نیست کار پیمان معادی، آنا جان کار صابر ابر و عمو نوروز کار مرضیه برومند اختصاص دارد که از ساعت 17:45 تا 18 بر پرده می روند.

برنامه ساعت 18:15 به نمایش فیلم های بخش اصلی جشنواره از مجموعه چهارم اختصاص پیدا کرده که در آن فیلم های نانی که خشک بود کار امید کریم، برخورد از نوع سوم کار محمد فکری، مهمان 300 ساله کار ویدا ایمانی، تراکنش با موفقیت انجام شد کار مجید توکلی، جایی آن بالا کار بابک حبیبی فر، فراموش شده کار منان جانبراری، شمر: یک سواری عاشقانه کار بابک گرانفر، دکان کار محمد خاری و آلودگی دریا کار محمد خاری اکران می شود. این نوبت نمایش تا ساعت 19:15 ادامه خواهد داشت.

روز دوم، اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با تکرار سه فیلم بخش نگاه هنرمند که توسط پیمان معادی ، صابر ابر و مرضیه برومند ساخته شده اند در ساعت 21:30 به پایان می رسد.

اولین جشنواره ملی فیلم و عکس همراه تهران روز جمعه 6 اردیبهشت ساعت 18 با برپایی مراسم اختتامیه، برگزیدگان خود را در بخش های رقابتی فیلم و عکس معرفی می کند.


 تاريخ ارسال: 1392/2/4
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.