پرده سینما

«مسیر معکوس» به کارگردانی ابوالفضل جلیلی با سرمایه گذاری ژاپن ساخته می شود

پرده سینما









ابوالفضل جلیلی که 6 سال است موفق به ساخت فیلمی نشده و به این دلیل مشکلات اقتصادی زیادی را تحمل می‌کند از ساخت مسیر معکوس با سرمایه‌گذاری ژاپنی‌ها خبر داد.

 

ابوالفضل جلیلیابوالفضل جلیلی در این ارتباط به مهر گفت: همانطور که در جریان هستید سال 87 در زمان مدیریت محمود اربابی در ارشاد پروانه ساخت مسیر معکوس صادر شد. پیش از نوروز امسال از طرف کشور ژاپن با من تماس گرفتند و اعلام همکاری کردند.

وی افزود: با توجه به این موضوع تصمیم گرفتم سراغ فیلمنامه مسیر معکوس بروم که سال‌ها پیش پروانه ساخت آن را دریافت کردم اما شرایط تولید آن فراهم نشد. طرحی از مسیر معکوس در اختیار دارم به همین دلیل فیلمنامه اولیه را در اختیار ژاپنی‌ها می گذارم تا نظر آنها را هم جویا شوم.

جلیلی درباره بازیگران فیلمش توضیح داد: البته با توجه به اینکه زمان زیادی از پروانه ساخت این فیلم گذشته است دوباره باید برای تمدید آن اقدام کنم. مسیر معکوس بر مبنای زندگی واقعی خودم ساخته می‌شود. فیلمبرداری در ایران انجام می شود و بازیگران آن مانند کارهای قبلی‌ام آماتور خواهند بود.

وی درباره دلایل همکاریش با ژاپنی‌ها گفت: من 6 سال بیکاری کشیدم و مشکلات اقتصادی داشتم اما دوستانم در ژاپن در تمام این مدت نگران شرایطم بودند و با من تماس داشتند. در صورتی که من طی این سال‌ها در ایران چندین بار برای مسئولان نامه نوشتم اما هیچ پاسخی هم دریافت نکردم. شرایط اقتصادی برای من سخت شده است تا جایی که نوروز امسال را به سختی گذراندم. پیش پروانه ساخت آن را دریافت کردم اما شرایط تولید آن فراهم نشد. طرحی از مسیر معکوس در اختیار دارم به همین دلیل فیلمنامه اولیه را در اختیار ژاپنی‌ها می گذارم تا نظر آنها را هم جویا شوم.

کارگردان گل یا پوچ در پایان عنوان کرد: در نهایت تصمیم گرفتم با سرمایه دوستان ژاپنی‌ام مسیر معکوس را بسازم و مهم این است که بتوانم بازیگر مناسبی برای ایفای نقش اول مرد پیدا کنم.


 تاريخ ارسال: 1392/2/8
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.