پرده سینما

«شهر موش ها 2» نوروز 1393 اکران می شود

پرده سینما









علی سرتیپی تهیه کننده فیلم سینمایی شهر موشها 2 در خصوص شروع زمان فیلمبرداری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: امیدواریم تا پایان خرداد فیلمبرداری را آغاز کنیم و در حال حاضر در مرحله پیش تولید هستیم.

 

نمایی از شهر موش هاوی افزود: چیزی نزدیک به سه ماه از شروع پیش تولید شهر موشها 2 می گذرد و اکنون روی عروسک ها و فضای دکور کار می‌کنیم.

سرتیپی با اشاره به فضای دکور این فیلم سینمایی گفت: یک فضای 10 هزار متری را برای دکور شهر موشها 2 اختصاص داده ایم که شاه ابراهیمی در  حدود 2 ماه است که روی کار طراحی و اجرای آن کار می کند.

این تهیه کننده افزود: من به همراه منیژه حکمت و به صورت مشارکتی تهیه کنندگی شهر موشها 2 را برعهده داریم و فرهاد توحیدی هم نویسندگی این اثر را انجام می دهد.

سرتیپی با اشاره به هزینه شهر موشها 2 تصریح کرد: به جرات می‌گویم که شهر موش ها 2 پر هزینه ترین فیلم بخش خصوصی است و بدون مشارکت دولت کار خود را پیش می برد.

وی با اشاره به محتوای شهر موش ها 2 اظهار داشت: شهر موشها 2 سه نسل را به تصویر می کشد و ساخت شخصیت های اصلی این کار تمام شده است.

سرتیپی ابراز داشت: در شهر موشها 2 ما یک صحنه جنگ داریم که مستلزم داشتن تعداد زیادی عروسک هستیم.

وی ادامه داد: به لحاظ ساخت عروسک ها ما جلو هستیم ولی به لحاظ ساخت دکور باید سریعتر پیش رویم و به امید خدا پایان خرداد سال جاری فیلمبرداری را آغاز می کنیم.

سرتیپی در خصوص تکراری نبودن موضوع شهر موشها 2 گفت: موضوع شهر موشها 2 تکراری نیست و مخاطبان شاهد شرایط و حال و روز شخصیت های داستان هستند که دیگر بزرگ شده اند.

وی تصریح کرد: در سری دوم شهر موشها کپل، دم باریک و دیگر عروسک ها بزرگ شده اند و در کنار آنها چندین عروسک جدید هم اضافه شده است که به دلیل از بین نرفتن جذابیت از آوردن نام آنها خودداری می کنم.

سرتیپی با اشاره به زمان اکران فیلم سینمایی شهر موشها 2 گفت: امیدوار بودم که در نیمه دوم سال بتوانیم آن را اکران کنیم ولی با توجه به گستردگی کار در مرحله تولید و پیش تولید، نوروز 93 اکران می شود.

این تهیه کننده در خصوص موضوع این فیلم سینمایی اظهار داشت: موضوع و قصه شهر موشها 2 با گربه هاست که جنگ و روابط اجتماعی آنها که نشات گرفته از شرایط جامعه بوده را به تصویر می کشد.

وی با اشاره به گفتگو با چند اسپانسر خصوصی تصریح کرد: یک سوله ای را از پارک ولایت گرفتیم و با چند اسپانسر خصوصی هم صحبت کرده ایم که به ما کمک کنند ولی هیچگونه امکانات دولتی به ما تعلق نگرفته و ساخت شهر موشها 2 با مشارکت جایی صورت نمی گیرد.


 تاريخ ارسال: 1392/2/11
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>مهدیه کلهر:

من از بچگی که به دنیا اومدم شهر موشها را دوست داشتم

0+0-

جمعه 9 آبان 1393




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.