پرده سینما

آل پاچینو از «من نفرت‌انگیز» فاصله گرفت

پرده سینما









در حالی که فقط دو ماه به تاریخ اکران عمومی قسمت دوم انیمیشن کامپیوتری و خانوادگی من نفرت انگیز باقی مانده، یکی از صداپیشه‌های اصلی آن عوض شد.

 

آل پاچینوبه گزارش فارس، بنجامین برات جای آل پاچینو را در این کمدی اکشن ماجراجویانه و خانوادگی گرفت، تا به جای کاراکتر منفی قصه فیلم صحبت کند.

تعویض پاچینو با برات در حالی صورت می‌گیرد که تهیه کنندگان فیلم در کمپانی یونیورسال ،مانور خیلی زیادی در ارتباط با همکاری وی با این پروژه داده بودند.

در حقیقت بخش اعظم کارهای تولید و فنی من نفرت انگیز2 به پایان رسیده و فقط کارهای مربوط به صدا گذاری صدای پاچینو بر روی کاراکتر منفی قصه به نام ادواردو باقی مانده بود.

تهیه کنندگان این انیمیشن کامپیوتری می‌گویند خیلی خوشحال هستند که توانسته‌اند خیلی سریع یک صدا پیشه دیگر را جایگزین آل‌ پاچینو در این فیلم کنند.

آل‌ پاچینو فوریه گذشته قرارداد همکاری با این پروژه را امضاء کرد، تا برای اولین بار به عنوان صدا پیشه با یک محصول انیمیشنی همکاری کند و صدایش را به یکی از شخصیت‌های محوری قصه قرض دهد.

اما گفته می‌شود او به دلیل اختلاف عقیده با سازندگان من نفرت انگیز2 از همکاری با آن سرباز زده است. ظاهراً او و کارگردان فیلم نتوانسته اند بر سر نوع ارائه کاراکتر ادواردو با یکدیگر به توافق برسند و دیدگاه‌های دو طرف در ارتباط با شخصیت منفی و شرور قصه، تفاوت‌های زیادی با هم داشته است.

کمپانی یونیورسال در بیانیه‌ای که در ارتباط با کناره‌گیری آل ‌پاچینو از این فیلم منتشر کرده، چنین می‌گویند: «بین ما و آل‌ پاچینو در ارتباط با چگونگی ترسیم کاراکتر ادواردو بحث و صحبت زیادی صورت گرفت. اما نتوانستیم با یکدیگر به یک وحدت نظر و دیدگاه مشترک برسیم. با هماهنگی خود پاچینو، تصمیم گرفتیم بازیگر جدیدی را برای این کار دعوت کنیم. ما از همراهی آل ‌پاچینو در مراحل مختلف تولید فیلم تا اینجا، بسیار سپاسگزار هستیم. ولی چون باید فیلم را برای نمایش در فصل تابستان آماده نمایش عمومی کنیم، کار تولید باید ادامه پیدا کرده و به یک پایان منطقی برسد.»

منابع نزدیک به من نفرت انگیز2 می‌گویند با وجود تعویض یکی از صداپیشه‌های اصلی فیلم، این انیمیشن در زمان تعیین شده قبلی یعنی سوم ژولای به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی خواهد رفت.

کریس رناد و پی‌یر کانین به صورت مشترک فیلم را کارگردانی کرده‌اند. استیو کارل و میراندا کاسگرو برای دومین بار صدای خود را به کاراکترهای گورو و مارگو قرض داده‌اند.

گورو کاراکتر اصلی قسمت اول فیلم (که سال 2010 در کمال تعجب تحلیل‌گران اقتصادی سینما، با فروش بالایی در جدول گیشه نمایش سینماها روبرو شد) در دومین قسمت فیلم وارد یک ماجراجویی تازه شده و با موجودی عجیب و غریب به نام ادواردو مبارزه می‌کند.


 تاريخ ارسال: 1392/2/16
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.