پرده سینما

جیرانی، شورجه و لطیفی با علی اكبر ولایتی کاندیدای ریاست جمهوری دیدار کردند

پرده سینما







 

 

 

گویا قرار است فیلم تبلیغاتی علی اكبر ولایتی با مشاركت یك تیم كارگردان و تهیه‌كننده سینما ساخته شود. در این تیم فریدون جیرانی، محمدحسین لطیفی، جمال شورجه، محسن علی اکبری، محمدرضا شفیعی، علی سرتیپی و رضا جودی حضور دارند.

 

دیدار سینماگران با علی اکبر ولایتیولایتی با فریدون جیرانی، محمدحسین لطیفی و جمال شورجه برای ساخت فیلم تبلیغاتی‌اش به تفاهم رسیده است.

به گزارش ایلنا، علی اكبر ولایتی در نشستی كه با این سه كارگردان و حامد عنقا(طراح و مدیر پروژه‌های تصویری)، محسن علی اکبری، محمدرضا شفیعی، علی سرتیپی و رضا جودی(تهیه‌کننده) داشت، گفت: بنای بنده در انتخابات، رعایت اعتدال و اخلاق است و نمی‌خواهیم درمقابل کسی موضع خاصی بگیریم چون این موضوع تنها به درهم ریختگی فضای سیاسی کشور کمک می‌کند.

ولایتی با اشاره به اینکه حل مشکلات کشور، تنها با حضور و همت همه طیف‌های علاقمند به نظام قابل حل است و با ایجاد یک فضای پرنشاط و با ثبات می‌توان به این مهم دست یافت، گفت: تلاش من این است که به جای تخریب دیگران خودم را اثبات کنم و به جای سلبی صحبت کردن، ایجابی صحبت می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه به راهی که آغاز کرده‌ام ایمان دارم و کنار نمی‌روم، خطاب به حاضران افزود: در ساخت فیلم نیز باید بنای ما بیان واقعیت‌ها باشد و مردم می‌توانند این تلاش ما را تشخیص دهند و ملاک خوبی در این موضوع هستند و صداقت و عقلانیت به همراه ثبات و اخلاق سرلوحه برنامه‌های تبلیغاتی باید باشد.

حامد عنقا(دبیر کمیته هنرمندان ستاد انتخاباتی ولایتی) نیز گفت: علاوه بر جمع حاضر دو سه تن از کارگردانان جوان کشورمان به همراه بخشی از برنامه‌سازان تلویزیون آماده همکاری داوطلبانه با ستاد تبلیغاتی و انتخاباتی دکتر ولایتی هستند که گروه مشاوران در حال بررسی طرح‌ها و ایده آنها می‌باشند.

فریدون جیرانی نیز با اشاره به بیانیه ولایتی در موقع ثبت نام در انتخابات گفت: بیانیه شما جامع و خوب بود و تمام قشرها را به خود جذب می‌کرد. بسیار خوشحال هستیم که حتی در جمعی که برای ساخت فیلم هم انتخاب شده‌اند، از تمامی طیف‌های فکری حضور دارند و این خود نشانه‌ای از وسعت نگاه و تاکید جنابعالی بر کارآمدی و تعهد فارغ از سلیقه‌هاست. باید نقش شما در ادوار مختلف نظام و ثمرات حضورتان در جایگاه ریاست جمهوری برای مردم تشریح شود.

محمدحسین لطیفی نیز گفت: به عنوان یک فیلمساز باید تلاش کنیم به همراه یکدیگر، بدون شعارزدگی، شخصیت و جلوه‌های پنهان شما را به مردم نشان دهیم. باید به مردم به گونه‌ای نشان دهیم که اینطور نیست که دکتر ولایتی از درد شما بی‌اطلاع است بلکه به خوبی مشکلات را می‌داند و از نزدیک می‌شناسد و برای رفع آن برنامه دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز همه می‌دانند که راه اصلی رشد و توسعه کشور از سیاست خارجی می‌گذرد، یادآور شد: معاش مردم هم اکنون وابسته به این سیاست خارجی است و کسی بهتر از دکتر ولایتی راه این موضوع را بلد نیست.

جمال شورجه نیز با اشاره به بیانات امام راحل که تاکید می‌کردند عالم محضر خداست اشاره به ترس از خداوند در بیانیه ولایتی را مورد تحسین قرار داد و افزود: احساس می‌کنم که آقای دکتر ولایتی هم این موضوع را از فرمایشات امام راحل دریافت کرده‌اند.

محسن علی اکبری و محمدرضا شفیعی نیز که به همراه رضا جودی و علی سرتیپی از تهیه کنندگان حامی و اجرایی فیلم و برنامه‌های تصویری تبلیغات ولایتی هستند، نقطه نظرات و گزارش پیشرفت کارها را به این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ارائه دادند.


 تاريخ ارسال: 1392/2/30
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.