پرده سینما

فیلم فرهادی در نظر سنجی‌ ورایتی صدرنشین شد

پرده سینما









فیلم گذشته ساخته اصغر فرهادی با اختلاف زیادی با دیگری رقبای خود در شصت و ششمین جشنواره فیلم کن، در صدر جدول نظر سنجی نشریه سینمایی ورایتی قرار دارد.

 

نمایی از فیلم گذشتهبه گزارش فارس، براساس نظر سنجی‌ که  اخیراً نشریه سینمایی ورایتی نزدیک به اختتامیه شصت و ششمین جشنواره فیلم کن بر سایت خود قرار داده است، فیلم سینمایی گذشته ساخته اصغر فرهادی با اختلاف زیادی از دیگر رقبای خود در بخش مسابقه این دوره از رقابت‌های کن، صدرنشین است.

براساس این نظر سنجی فیلم گذشته با 415 رأی تا کنون 41 و 62 دهم درصد از آراء را به خود اختصاص داده است.

این در حالی است که فیلم فقط خدا می بخشد ساخته نیکلاس ویندینگ رفن تنها با 13 و 34 صدم آراء (133 نفر) در رتبه دوم این جدول قرار دارد.

همچنین جالب توجه آنکه برادران دارن، از جمله فیلمسازان رکوردار نخل طلای کن، با 9 و 23 صدم آراء در رتبه سوم این نظر سنجی قرار گرفته‌اند. این دو امسال با فیلم درون لفوین دیویس به بخش مسابقه جشنواره کن آمده‌اند.

فیلم گذشته داستان مردی ایرانی است که در پی اختلاف با همسر فرانسوی‌اش او و فرزندانش را ترک کرده و به ایران سفر می‌کند ولی زمانی به فرانسه بازمی‌گردد که همسرش با فرد جدیدی آشنا شده و با او زندگی می‌کند.

دیگر رقبای فرهادی کسانی چون رومن پولانسکی، آرنو دپلشن، استیون سودربرگ، جیمزگری، عبدالطیف کشیش، الکساندر پین و پائولو سورنتینو هستند.

لازم به ذکر است این نظرسنجی هنوز به پایان نرسیده و تا روز پایانی ادامه دارد.


 تاريخ ارسال: 1392/3/4
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>احسان:

درون لفوین دیویس رو برادران کوئن ساختند و نه داردن ها.

0+0-

يكشنبه 5 خرداد 1392




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.