پرده سینما

کن شصت و ششم در یک اختتامیه نیم‌ساعته به پایان رسید

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اصغر فرهادی و علی مصفا در مراسم پایانی کن شصت و ششمبا برپایی مراسمی که تنها نیم‌ساعت ادامه داشت، برگزیدگان شصت‌وششمین جشنواره فیلم کن معرفی شدند.

به گزارش ایسنا از کن، مراسم اختتامیه شصت‌وششمین جشنواره کن شب گذشته (یکشنبه) پس از عبور میهمانان از فرش قرمز، از ساعت 19 و 15 دقیقه (به وقت فرانسه) در سالن لومیر آغاز و در ابتدا برگزیده بخش فیلم کوتاه معرفی شد.

در ادامه استیون اسپیلبرگ، رئیس هیات داوران به دعوت مجری به روی سن آمد و با اعلام آنها، دیگر داوران نیز به روی صحنه آمدند و در صندلی‌های کنار سن مستقر شدند.

در طول مراسم نام برگزیدگان هر بخش توسط اسپیلبرگ اعلام شد و برندگان جایزه‌شان را از یکی از چهره‌های سینمای فرانسه دریافت کردند.

اصغر فرهادی، کارگردان فیلم گذشته به همراه همسرش و علی مصفا در این مراسم حاضر بود.

برنیس بژو که عنوان بهترین بازیگر زن را برای بازی در فیلم گذشته به دست آورد، پس از حضور بر روی سن ضمن تشکر از اصغر فرهادی و سایر عوامل، از این کارگردان دعوت کرد تا به روی صحنه برود و در این افتخار کنار او باشد.

این مراسم بدون هیچ سخنرانی با عکس یادگاری برگزیدگان و داوران در ساعت 19 و 45 به پایان رسید. مراسم اختتامیه همزمان در سالن دبوسی نیز پخش شد.

پس از پایان مراسم اعضای هیات داوران به سالن نشست‌ها رفتند و پاسخگوی پرسش های خبرنگاران شدند.

برگزیدگان نیز جداگانه با حضور در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

 

پیش از آغاز نشست داوران، رضا عطاران که مشغول ساخت فیلم ردکارپت در کن است، به همراه گروه اش در مسیر حرکت اسپیلبرگ مستقر شد تا صحنه‌های مربوط به برخوردش با او را فیلمبرداری کند.


 تاريخ ارسال: 1392/3/6
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.