پرده سینما

محمد خزاعی به سمت دبیر کل جمعیت اصولگرایان جوان انتخاب شد

پرده سینما









محمد خزاعی به سمت دبیر کل جمعیت اصولگرایان جوان انتخاب شد.

 

محمد خزاعیبه گزارش ایسنا، کمیته رسانه‌ها و تبلیغات جمعیت اصولگرایان جوان در نشست اعضای شورای مرکزی این جمعیت، محمد خزاعی به عنوان دبیرکل این تشکل سیاسی فرهنگی و اجتماعی شد.

خزاعی از مدیران فرهنگی و اجتماعی است که تاکنون، سابقه در حوزه‌های مختلف بویژه در عرصه مدیریت های فرهنگی و اجتماعی داشته و از مدیران جوان و دغدغه‌مند نظام و کشور است.

جمعیت اصولگرایان جوان که تشکیلاتی است گسترده و فعال در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی با انتخاب یکی از مدیران خوشنام و موفق حوزه فرهنگ و هنر گام در مرحله تازه‌ای از فعالیت‌هایش می‌گذارد.

این تشکیلات نوظهور با اهتمام و توجه به منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص لزوم نخبه‌پروری و کادرسازی در زمینه‌های گوناگون سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، مدیریتی و منطبق با تعبیر معظم له در خصوص واژه «اصولگرایی»که اصولگرا را فردی فارغ از جریان‌ها و نحله‌های رایج سیاسی در کشور دانسته و تأکید می‌فرمایند هر کس دل در گرو آرمان‌ها و اصول انقلاب داشته باشد«اصولگرا» نامیده می‌شود، اقدام به جذب و سازماندهی جوانان فعال در حوزه‌های گوناگون نموده است.

پایگاه خبری- تحلیلی اصولگرا به عنوان تریبون خبری- رسانه‌ای این جمعیت، مرجع عضوگیری و اعلام مواضع معرفی شده است.

این جمعیت هم اکنون با در اختیار داشتن شبکه اجتماعی بزرگی از جوانان که بسیاری از آن‌ها را اساتید دانشگاه- دانشجویان،هنرمندان و نخبگان جوان تشکیل می‌دهد درصدد است تا در راستای توسعه و ارتقای فضایی پرنشاط سیاسی و فرهنگی و اجتماعی، حرکت در جهت حفظ و ترویج ارزش‌های اسلامی و ایجاد پویایی و تحرک به منظور افزایش و گسترش مشارکت عمومی جوانان متدین ،متعهد و اصولگرا درعرصه های مختلف نقش آفرینی نماید.

جمعیت اصولگرایان جوان در ماه‌های اخیر برای همراهی و کمک به تحقق حماسه سیاسی و انتخابات اقدامات گسترده‌ای را از طریق فضاسازی، نظرسنجی، برپایی نشست‌های مشترک و جلسات همفکری انجام داده است.


 تاريخ ارسال: 1392/3/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.