پرده سینما

گودرزی: تمامی تلاش ما این است که جشنواره فیلم کودک در اصفهان برگزار شود

پرده سینما






 

 

 

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم کودک با ابراز امیدواری از حل مشکلات بین شهرداری اصفهان و فارابی گفت: ثبات در برگزاری جشنواره مهمترین شاخصه یک جشنواره بین‌المللی است و تمام تلاشمان این است امسال هم اصفهان میزبان جشنواره کودک باشد.

 

جعفر گودرزیجعفر گودرزی در گفت‌وگو با فارس در خصوص وضعیت برگزاری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان گفت: جشنواره امسال از تاریخ 15 تا 19 مهر ماه برگزار می‌شود که مراسم افتتاحیه عصر روز 15 مهر ماه خواهد بود و همزمان نمایش فیلم‌ها نیز شروع خواهد شد و مراسم اختتامیه عصر روز 19 مهر ماه پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه هنوز مکان قطعی برگزاری جشنواره مشخص نشده، گفت: تمام تلاش ما این است که اصفهان امسال هم میزبان جشنواره باشد اما مسئله اصلی تفاهم‌نامه‌ای است که بندهای آن از سوی اصفهان عمل نشده است.

مدیر روابط عمومی جشنواره کودک خاطر نشان کرد: قرار بود در طی این  5 سال سینماهای اصفهان توسط بنیاد سینمایی فارابی بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که منعقد شده تجهیز شود که ما این کار را انجام دادیم و تا امروز آنها ریالی بابت تجهیز سینماهای اصفهان پرداخت نکردند و حتی پول تالارهایی که مربوط به شهرداری بود را نیز پرداخت نکردند که باید ابتدا به این تعهدات عمل کنند.

گودرزی تأکید کرد: اولویت اول ما ماندن جشنواره در اصفهان است چرا که تمام دنیا جشنواره کودک را به نام اصفهان می‌شناسند و لازمه برگزاری جشنواره بین‌المللی ثبات مکان آن است اما اگر با این دوستان به نتیجه نرسیم باید به گزینه‌های دیگر فکر کنیم.

وی ادامه داشت: تاکنون شهرهایی نظیر یزد و همدان برای میزبانی جشنواره کودک اعلام آمادگی کردند اما همانطور که اعلام شد دغدغه ما تغییر مکان جشنواره نیست و تمایل داریم تا اصفهان همچنان به عنوان میزبان جشنواره کودک شناخته شود.

مدیر روابط عمومی جشنواره کودک در خاتمه بیان داشت: آقای شهیدی به عنوان مدیر اجرایی ستاد جشنواره کودک در اصفهان در طی دو دوره گذشته نهایت همکاری را با فارابی داشته‌آند و در حال حاضر نیز تمام تلاش خود را می‌کنند تا جشنواره در این شهر باقی بماند اما در کنار تلاش‌های آقای شهیدی شهرداری اصفهان هم باید به تعهدات خود عمل کند.


 تاريخ ارسال: 1392/3/23
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.