پرده سینما

دی کاپریو «راسپوتین» را جلوی دوربین سینما زنده می‌کند

پرده سینما






 

 

 

لئوناردو دی‌کاپریو می‌گوید از این که در فیلم درام شرح‌حال‌گونه راسپوتین بازی می‌کند خوشحال است. او تهیه‌کننده این درام‌ تاریخی هم خواهد بود.

 

لئوناردو دی کاپریوبه گزارش فارس، کمپانی برادران وارنر تهیه کننده اصلی راسپوتین است و از جیس هال دعوت کرده تا کار نگارش فیلم‌نامه آن را انجام دهد.

در قصه فیلم، دی کاپریو در نقش چهره پر رمز و راز و سرشناس تاریخی روسیه راسپوتین بازی خواهد کرد.راسپوتین در دوران قبل از انقلاب کمونیستی روسیه، مشاور مخصوص تزار و خانواده روماتف بود.

نیکلاس دوم تزار وقت روسیه از راسپوتین استقبال خیلی خوبی کرد و وی ‌توانست به مدد این اعتماد،جایگاه ویژه‌ای در کاخ کرملین و دربار آن دوران کشور روسیه پیدا کند.

آلکساندرا همسر نیکلاس دوم، از راسپوتین خواست تا محافظ و مراقب تنها پسرشان تسارویچ آلکسی باشد. این پسر بچه از یک بیماری لاعلاج رنج می‌برد و کسی خبری از این موضوع نداشت.

تاریخ نویسان می‌گویند راسپوتین تاثیر بسیار زیادی بر روی خانواده سلطنتی روسیه داشت و آن‌ها در بسیاری از کارها و اقدامات خود ،به نصایح این مرد مرموز گوش می‌دادند.

به همین دلیل، گروه‌های رقیب در داخل کاخ کرملین بارها تلاش کردند تا راسپوتین را به قتل برسانند. ولی این کار آن‌ها بی‌نتیجه ماند و راسپوتین هربار جان سالم به در برد

شرکت فیلم‌سازی آپیان متعلق به لیوناردو دی کاپریو، در امر تولید راسپوتین تازه سینما با کمپانی برادران وارنر همکاری خواهد کرد.

هنوز زمانی برای شروع فیلم‌برداری فیلم اعلام نشده است .اما تمام صحنه‌های آن در لوکیشن‌های کشور روسیه و استودیوی قدیمی مسفیلم فیلم‌برداری خواهد شد.

دی کاپریو و کمپانی برادران وارنر قبل از این در فیلم سرآغاز ساخته کریستوفر نولان با یکدیگر همکاری کرده‌اند و دی کاپریو بسیار مایل است که راسپوتین را  نیز با همکاری همین کمپانی تولید کند.

در حال حاضر گتسبی بزرگ از این بازیگر روی پرده سینماهای جهان است. فروش کلی این فیلم در آمریکای شمالی به 135 میلیون دلار رسیده است.او هم‌اکنون درام شرح حال گونه و ضد سرمایه‌داری گرگ وال استریت ساخته مارتین اسکورسیزی را آماده نمایش عمومی دارد.

دو صنعت سینمای روسیه و جهان قبل از این چند بار قصه زندگی راسپوتین را تبدیل به فیلم سینمایی کرده است. تازه‌ترین این فیلم ها، محصول سینمای فرانسه با بازی ژرار دپاردیو در سال 2011 است.


 تاريخ ارسال: 1392/3/23
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.