پرده سینما

ساداتیان به خبر ریاستش در سازمان سینمایی واکنش نشان داد

پرده سینما






 

 

 

سیدجمال ساداتیان از رئیس‌جمهور منتخب ملت خواست تا جلوی جریانات فراقانونی را در سینما بگیرد. او همچنین به خبر انتصابش به‌عنوان رئیس آینده سازمان سینمایی واکنش نشان داد.

 

سید جمال ساداتیانسیدجمال ساداتیان به برنا گفت: آقای روحانی در ابتدا باید جلوی جریانات فراقانونی را بگیرد و ابتکار عمل بیشتری را به اهالی سینما واگذار کند تا سینما از این وضعیت نجات یابد.

وی در ادامه افزود: دکتر روحانی باید دغدغه ذهنی سینماگران را فارغ از محدودیت‌ها اجرایی کند و این  سنگ بنایی می‌شود تا صنوف امیدوار شوند. ضمن اینکه باعث جاری شدن چشمه‌های جوشان در این زمینه خواهد شد.

این تهیه‌کننده با بیان اینکه محدودیت‌ها باعث تخریب سینما می‌شود، گفت: سینما در طول چند سال گذشته آسیب های زیادی دیده است؛ بنابراین باید راهکاری مفیدی برای آن به‌کار برد.

تهیه‌کننده برف روی کاج‌ها همچنین گفت: البته باید دید آرایش مدیریتی آقای روحانی به چه شکلی است تا بتوانیم در این زمینه نظر دهیم.

ساداتیان همچنین یادآور شد: باز هم تأکید دارم اگر جلوی جریانات فراقانونی گرفته شود، بسیاری از مشکلات سینما حل خواهد شد. ضمن اینکه خانه سینما هم باز می‌شود؛ زیرا مشکلاتی که برای خانه سینما به‌وجود آمد نشأت‌گرفته از نگاه‌های بسته‌ای بود که نسبت به سینما وجود داشت.

وی در پاسخ به این سؤال که شنیده شده گزینه‌ای جدی برای ریاست سازمان سینمایی در دولت جدید هستید، پاسخی طنزآمیز داد و گفت: بنده کمتر از معاون‌اولی ریاست‌جمهوری را قبول نمی‌کنم!

ساداتیان در این زمینه افزود: این صحبت‌ها در حد گمانه‌زنی است و تا به امروز در این مورد با من صحبتی نشده است.


 تاريخ ارسال: 1392/3/26
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>پاسخ سایت پرده سینما به علی:

دوست گرامی لطفا یک بار دیگر مطلب را بخوانید و سپس اظهار نظر کنید! دقیقاً در خط اول اینگونه ذکر شده: سیدجمال ساداتیان به برنا گفت: آقای روحانی در ابتدا باید جلوی جریانات فراقانونی را بگیرد و ابتکار عمل بیشتری را به اهالی سینما واگذار کند تا سینما از این وضعیت نجات یابد. سایت پرده سینما در تمامی مواقع به اخباری که از خبرگزاری ها منعکس می کند وفادار است و منبع خبر را ذکر می کند.

0+0-

دوشنبه 27 خرداد 1392



>>>علي:

شما كه سايت برتر و حرفه اي هستيد ديگه چرا؟كوچكترين خبرنگاري هم مي دونه كه رفتار حرفه اي مي گه منبع خبر ذكر بشه و شما بدون كوچكترين نامي از خبرگزاري برنا اين خبر رو انتشار داديد و تازه زيرش هم بزرگ نوشتين انتشار اون ممنوعه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :))))))))))))))))))))))))))))))))

0+0-

دوشنبه 27 خرداد 1392




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.