پرده سینما

مسئولان برای برپایی جشنواره فیلم کودک در اصفهان همچنان تلاش می کنند

پرده سینما






 

 

 

مدیر اجرایی جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان از تلاش‌ مسئولان برای برگزاری این جشنواره در اصفهان خبر داد و بیان کرد: تا چند روز آینده فراخوان چهارمین مسابقه فیلمنامه‌نویسی کودک اعلام می‌شود.

 

جعفر گودرزیجعفر گودرزی در گفتگو با مهر درباره محل برگزاری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان بیان کرد: تمام تلاش ما این است که طی همان تفاهمنامه پنج ساله‌ای که با اصفهان داشتیم این جشنواره در شهر اصفهان برگزار شود اما متاسفانه به این تفاهمنامه عمل نشده است. البته تا کنون تماس های زیادی با مسئولان در اصفهان گرفته شده و طی چند روز آینده نشستی با آنها برگزار خواهد شد تا جشنواره در همان شهر اصفهان برگزار شود.

مدیر اجرایی جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان با اشاره به بخش فیلمنامه‌نویسی کودک این جشنواره بیان کرد: طی سه روز آینده فراخوان چهارمین مسابقه فیلمنامه‌نویسی کودک اعلام می شود که یکی از بخش های اصلی جشنواره است. در سه سال گذشته فیلمنامه هایی که از خروجی این جشنواره برگزیده شده‌اند با حمایت بنیاد سینمایی فارابی به مرحله تولید رسیده‌اند و این جدای از جوایز ویژه‌ای است که جشنواره برای نفرات برگزیده در نظر می گیرد.

مدیر روابط عمومی جشنواره از حضور فیلم های ارسال شده در بخش بین الملل خبر داد و عنوان کرد: تاکنون 285 فیلم در بخش سینمایی بلند، آثار پویانمایی و ... به دستمان رسیده است. این در شرایطی است که ما مقررات جدید را اعلام خواهیم کرد و منتظریم تا فیلم‌های بیشتری برسد همچنان که تاکنون از کشورهای هند، اسلواکی، استرالیا و سایر کشورهای خارجی فیلم‌های زیادی دریافت کرده‌ایم.

وی در پایان درباره مکان قطعی جشنواره عنوان کرد: تا اواسط تیرماه مکان قطعی جشنواره مشخص خواهد شد.

جشنواره فیلم کودک و نوجوان سال‌ها در اصفهان برگزار شد ولی چند سالی در همدان برگزار شد و امسال هم صحبت‌هایی برای میزبانی مجدد آن مطرح شده بود.


 تاريخ ارسال: 1392/3/27
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.