پرده سینما

تهمینه میلانی برای ساخت «فری کثیف» تردید دارد

پرده سینما









تهمینه میلانی همچنان برای ساخت فیلم سینمایی فری کثیف دو دل است و تصمیم قطعی برای جلوی دوربین بردن آن نگرفته است.

 

تهمینه میلانیمحمد نیک‌بین در گفتگو با مهر با بیان این مطلب که هنوز تصمیمی برای ساخت فیلم سینمایی فری کثیف به کارگردانی تهمینه میلانی و تهیه‌کنندگی وی گرفته نشده است، گفت: هرچند تصمیم داشتیم دوباره برای ساخت فری کثیف درخواست پروانه ساخت بدهیم، اما همچنان تصمیم قطعی در این زمینه گرفته نشده است.

وی توضیح داد: باید شرایط موجود برای ساخت فیلم سینمایی فری کثیف که تهمینه میلانی مدت ها به دنبال ساخت آن بوده است، بسنجیم و بعد برای هرگونه فعالیتی از جمله درخواست پروانه ساخت اقدام کنیم.

نیک‌بین درباره تنهایی پر هیاهو دیگر پروژه‌ای که تهمینه میلانی به دنبال ساخت آن است، بیان کرد: این فیلم یک پروژه دفاع مقدسی است که با حمایت بنیاد سینمایی فارابی ساخته می‌شود، اما هنوز بودجه ساخت آن از سوی فارابی تامین نشده است.

فری کثیف یک داستان واقعی است و درباره یک مرد جوان لمپن با نام فریدون است. میلانی پیش از این اعلام کرده بود که علاقه‌مند به بازی حمید فرخ‌نژاد در نقش فری کثیف است. این فیلم سینمایی قرار بود ابتدای سال 90 جلوی دوربین برود که ساخت آن به دلایلی چون صادر نشدن پروانه ساخت، منتفی شد.

میلانی در آخرین حضورش در سینماها فیلم سینمایی یکی از ما دو نفر با بازی بهرام رادان، السا فیروز آذر، آنا نعمتی، همایون ارشادی و ... را به نمایش در آورده بود.


 تاريخ ارسال: 1392/4/9
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.