پرده سینما

نام فیلم های اکران عید سعید فطر اعلام شد

پرده سینما









سخنگوی شورای صنفی نمایش از قطعی شدن اکران فیلم‌های دهلیز، هیس دخترها فریاد نمی زنند، جا به جا، فرزند چهارم و هیچ کجا، هیچ کس برای اکران عید فطر خبر داد.

 

حبیب کاوش در این‌باره به مهر گفت: قرارداد اکران فیلم‌های دهلیز در آزادی، هیس دخترها فریاد نمی زنند در آفریقا، جا به جا در عصرجدید، فرزند چهارم در قدس و هیچ‌کجا، هیچ‌کس در گروه سینمایی استقلال به ثبت رسید.

وی همچنین درباره طرح اکران ویژه ماه رمضان افزود: طبق مصوبه شورا، تمام بلیت‌های سینماها در ماه رمضان نیم‌بها است. همچنین سینماداران می توانند بعد از افطار سانس‌های نمایش خود را تا زمانی که مخاطب دارند، ادامه دهند و هیچ محدودیتی هم در این زمینه وجود ندارد.

کاوش در پایان توضیح داد: ما به پخش‌کننده ها اعلام کردیم اگر فیلمی مناسب برای ماه رمضان دارند، می توانند اکران کنند و ما برای این فیلم‌ها تسهیلات در نظر می گیریم و از آنها حمایت می کنیم. اگر فیلم جدیدی به ثبت نرسید صاحبان فیلم هایی که می خواهند اثر خود را در عید فطر اکران کنند، می توانند بعد از پایان ایام عزاداری، فیلم ها را یک هفته زودتر اکران کنند و ما این یک هفته را در زمان نمایش آنها در نظر نمی‌گیریم.


 تاريخ ارسال: 1392/4/10
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.