پرده سینما

فرهاد توحیدی: شکایت از کسانی که قصد جعل نام خانه‌سینما را دارند در دست اقدام است

پرده سینما









با آقای احمدی‌نژاد بعداز بازگشتش از روسیه دیدار می‌کنیم، هیچ دلالی در ریاست جمهوری نداریم، صنوف به صورت مستقل دیدگاه خود را درباره شرکت نکردن در مجمع 19 تیرماه اعلام می‌کنند.

 

خانه سینمای ایرانفرهاد توحیدی(رئیس هیئت مدیره خانه سینما) می‌گوید: اعضای خانه‌سینما قصد دارند بعد از بازگشت احمدی نژاد از روسیه با وی دیدار کنند تا گزارشی از کارشکنی‌های آقای شمقدری در بازگشایی خانه‌سینما به وی اعلام کنند.

توحیدی در گفتگو با ایلنا، پیرامون آخرین وضعیت خانه‌سینما گفت: همانطور که آقای شمقدری اعلام کرده قصد دارد بعداز بازگشت احمدی نژاد از روسیه با وی دیدار کند، اعضای خانه سینما نیز قصد دارند بعداز بازگشت احمدی نژاد از روسیه با وی دیدار کنند و توضیحات خود را درباره مسائل خانه سینما بیان کنند.

وی ادامه داد: تصمیمات همیشه از جانب مدیران سینمایی به صورت یک طرفه به ایشان انتقال داده شده است و دوستان مطالب مطلوب خودشان را به احمدی نژاد منتقل کرده‌اند و سعی کرده‌اند فقط اهداف خود را کسب کنند. حتی دستورات صریح رئیس جمهور را موافق امیال خود اجرا و تفسیر کردند.

توحیدی ادامه داد: ما در دیدار با رئیس‌جمهور درباره روند رفع مشکلات خانه‌سینما و همچنین موانعی که مدیران سینمایی در راه رفع این موانع داشته‌اند را به ایشان اعلام خواهیم کرد و امیدوار هستیم رفع ابهام شود.

رئیس هیئت مدیره خانه سینما درباره سخنان اخیر شمقدری پیرامون حضور دلالی از خانه‌سینما در نهاد ریاست جمهوری گفت: برخلاف نظر آقای شمقدری ما ارتباط مستقیم با نهاد ریاست جمهوری نداریم و هیچ دلالی نیز در دفتر ریاست جمهوری نداریم و خدا نکند که در دفتر رئیس جمهور دلالی وجود داشته باشد زیرا این حرف، حرف بد و زشتی است و بیان این سخن از جانب کسی که عضو این دولت است و متهم کردن به اینکه در دفتر عالی‌ترین مقام دولت دلال وجود دارد، درست نیست.

توحیدی افزود: اگر دفتر ریاست جمهوری اطلاعیه و یا نامه‌ای منتشر کرده و توضیحاتی را ارائه داده است، قصدش این بوده که دامن خودش را از اقدامات مدیران سینمایی مبرا کند و مسئولیت کاری را که بر اثر سوءتدبیر در دولت دهم ایجاد شده؛ از گردن خودش ساقط کند.

توحیدی با اشاره به صدور اطلاعیه انجمن چهره‌پردازان درباره شرکت نکردن صنوف در مجمع عمومی 19 تیرماه گفت: اطلاعیه و فراخوانی که برای شرکت در این مجمع عمومی صادر شده جعلی است و حتی صادرکنندگان اطلاعیه نیز بعداً اعلام کرده‌اند که اگر بخواهند جایی را باز کنند تحت عنوان خانه ‌سینما نخواهد بود زیرا خانه ‌سینما موسسه‌ای ثبت شده است و مسئولان آن در روزنامه رسمی اعلام شده‌اند.

وی ادامه داد: صاحبان خانه‌ سینما 29 صنف قانونی هستند که شناسنامه دارند و کسی نمی‌تواند عناوین آنها را جعل کند. ما نیز اقدامات قضایی خود را آغاز کردیم و اگر کسی از این عناوین بهره‌برداری غیرقانونی و سوءاستفاده کند، تحت تعقیب قضایی قرار می‌گیرد.

توحیدی افزود: 23 صنف از 29 صنف قبل از طی بیانیه‌ای عدم حضور و شرکت خود را در جلسه 19 تیر ماه اعلام کرده‌اند و سایر صنوف مختلف نیز به صورت جداگانه و مستقل بیانیه‌های خود را برای شرکت نکردن در مجمع عمومی 19 تیر آماده کرده و به زودی این بیانیه‌ها را منتشر می‌کنند.


 تاريخ ارسال: 1392/4/10
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.