پرده سینما

شهره آغداشلو به پروژه ضد ایرانی «گلاب» پیوست

پرده سینما









شهره آغداشلو، در فیلم ضد ایرانی گلاب نقش مادر مازیار بهاری را بازی خواهدکرد.

 

شهره آغداشلوبه گزارش فارس، جان استوارت مجری تلویزیونی آمریکا که اخیرا برای ساخت فیلم ضد ایرانی گلاب به خاورمیانه آمده است، شهره آغداشلو را به عنوان بازیگر جدید این فیلم معرفی کرد.

 

آغداشلو که پیش از این نیز در فیلم‌های ضد ایرانی چون خانه از شن و مه، 24 و سنگسار ثریا بازی کرده، در این فیلم نقش مادر مازیار بهاری، شخصیت اصلی فیلم با بازی گائل گارسیا برنال را بازی خواهد کرد.

 

جان استوارت چندی پیش  به طور موقت از مجری‌گری یک برنامه طنز خبری با نام دیلی شو در آمریکا استعفاء داد.این فیلم اولین تجربه کارگردانی اوست.

 

استوارت این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای که خودش براساس کتاب خاطرات مازیار بهاری به رشته تحریر درآورده، کارگردانی خواهد کرد. او خود یکی از تهیه کنندگان این فیلم نیز خواهد بود.

 

مازیار بهاری خبرنگار هفته‌نامه نیوزویک آمریکا بود که در جریان اغتشاشات پس از انتخابات در ایران، به دلیل همکاری با سرویس‌های جاسوسی غربی دستگیر شد و پس از آزادی موقت به صورت غیرقانونی از ایران خارج شد و هم کانون به فعالیت علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و همکاری با رسانه‌های فارسی‌زبان نظیر بی‌بی‌سی‌فارسی می‌پردازد.

 

فیلم گلاب قرار است بر اساس خاطرات ادعایی او در زندان ساخته شود. بهاری در کتابش مدعی‌شده است که زمانی که در زندان بوده هرگز زندانبان خود را نمی‌بیند و تنها او را از روی بوی گلابی که می داده می شناخته، نام فیلم نیز برگرفته از همین بخش از خاطرات وی است.


 تاريخ ارسال: 1392/4/13
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.