پرده سینما

زمان برگزاری مراسم تجلیل از هنرمندان با حضور حسن روحانی به تعویق افتاد

پرده سینما









رییس شورای سیاست‌گذاری تعاونی هنرمندان معاصر از به تعویق افتادن زمان برگزاری مراسم تجلیل از هنرمندان برجسته کشور با حضور رییس‌جمهور منتخب به‌دلیل تغییر در شکل مراسم خبر داد.

 

حجت‌الاسلام رضا نوربخش در گفت‌و‌گو با ایسنا، در این‌باره توضیح داد: پیرو اخبار منتشرشده در برخی از منابع خبری مبنی بر برگزاری مراسم تجلیل از هنرمندان برجسته با حضور دکتر حسن روحانی در 14 تیرماه، باید به اطلاع برسانیم که به دلیل عوض شدن شکل اجرایی مراسم و همچنین نبود وقت کافی برای هماهنگی‌های لازم، برگزاری مراسم به زمان دیگری موکول شد.

او درباره‌ دلیل به تعویق افتادن زمان برگزاری مراسم اظهار کرد: یکی از دلایل اصلی تعویق زمان برگزاری، تغییر شکل تجلیل از هنرمندان است. ما قصد داریم همه‌ اصناف هنری در این مراسم مشارکت داشته باشند. در واقع در شکل جدید، کار انتخاب هنرمندان منتخب و برجسته از طریق صنوف مربوط انجام خواهد شد و طبیعتاً چنین کاری نیاز به هماهنگی و زمان بیشتری دارد.

رییس شورای سیاست‌گذاری تعاونی هنرمندان معاصر افزود: نکته‌ی دیگر درباره‌ دلیل تعویق مراسم این است که باید برنامه‌ای را ترتیب دهیم که حتما در شأن و متناسب با مقام عالی اجرایی کشور جناب آقای روحانی باشد.

او همچنین به برنامه‌ریزی برای اجرای بهتر مراسم تجلیل از هنرمندان اشاره و عنوان کرد:‌ قرار است در این مراسم که زمان و مکان آن متعاقباً از طریق تعاونی هنرمندان معاصر اعلام خواهد شد، فضایی برای پرسش و پاسخ میان هنرمندان و رییس‌جمهور منتخب ایجاد شود که می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

حجت‌الاسلام نوربخش در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: در مراسم تجلیل از هنرمندان برجسته با حضور آقای دکتر روحانی، هنرکارت پارس که 17 نوع خدمات و تسهیلات بانکی، بیمه‌یی و رفاهی به هنرمندان عرضه می‌کند، رونمایی خواهد شد.

قرار است در مراسم تجلیلی که با حضور حسن روحانی، رییس‌جمهور منتخب برگزار می‌شود، هنرمندانی از میان نام‌های بزرگ عرصه هنر و ادبیات کشور مانند مجید مجیدی، پرویز پرستویی، محمدرضا شجریان، محمود فرشچیان، فرهاد فخرالدینی، محمدرضا شفیعی کدکنی، هما روستا، پرویز تناولی، طاها بهبهانی و... تجلیل شوند.


 تاريخ ارسال: 1392/4/13
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.