پرده سینما

آیا سینماگران امسال سبد کالای ویژه ماه رمضان را دریافت می‌کنند؟

پرده سینما









سال گذشته 4 هزار نفر از اهالی سینما سد کالای ماه مبارک رمضان را به ارزش 250 هزار تومان دریافت کرده بودند. الهی اعلام کرده است که امسال نیز پرداخت این سبد کالا را پیگیری می‌کند.

 

ماه رمضان درحالی تا چند روز دیگر آغاز می‌شود که همچنان وضعیت سبد کالای ویژه ماه مبارک رمضان به سینماگران مشخص نیست.

به گزارش ایلنا، سال گذشته با پیگیری‌های کمیته ساماندهی صنوف سینمایی برای اولین بار سبد کالای ویژه ماه مبارک رمضان به مبلغ 250 هزار تومان به بیش از 4 هزار نفر از اهالی سینما اهدا شد اما وضعیت تخصیص این سبد و زمان اهدای آن به سینماگران در سال جاری همچنان نامشخص است.

سعید الهی (دبیر هیات ساماندهی صنوف سینمایی) در گفتگو با ایلنا با اشاره به اینکه امسال نیز تلاش می‌شود این سبد کالا به سینماگران داده شود، گفت: در آخرین روزهای فعالیت هیات ساماندهی صنوف مکاتباتی با رئیس سازمان سینمایی انجام دادیم و تقاضا کردیم که امسال نیز مانند سال قبل سبد کالای ویژه ماه رمضان به سینماگران داده شود.

وی ادامه داد: پیرو این نامه‌نگاری جواد شمقدری(رئیس سازمان سینمایی) به معاونت توسعه سازمان دستور داد تا این مساله را پیگیری کنند تا همانند سال قبل این سبد کالا به سینماگران اختصاص یابد.

الهی درباره زمان اهدا این سبد کالا گفت: همچنان درحال پیگیری موضوع هستیم و مدیران سازمان سینمایی نیز درحال پیگیری هستند و امیدواریم تا پیش از ماه مبارک رمضان این بن‌ها و سبد کالا به سینماگران همانند سال پیش اهدا شود.


 تاريخ ارسال: 1392/4/14
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.