پرده سینما

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره‌ فیلم کودک اعلام شد

پرده سینما









مدیر اجرایی بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان ونوجوانان گفت: برای احترام به مخاطبین و تنظیم هر چه بهتر جدول نمایش آثار منتخب بیست وهفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره بیستم شهریور خواهد بود و این فرصت تمدید نخواهد شد.

 

جشنواره فیلم کودکبه گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی جشنواره فیلم کودک جعفر گودرزی ضمن اشاره به استقبال بسیار خوب فیلمسازان داخلی و خارجی از این رویداد، ادامه داد: تعداد قابل توجهی فیلم به دفتر جشنواره رسیده است که این آثار مسلماً زمینه رونق بیش از پیش جشنواره را فراهم می‌کند.

وی افزود: در دوره‌های بیست و پنجم و بیست و ششم جدول نمایش فیلم‌ها با کمترین تغییرات ممکن تهیه و اجرا شد که بیشترین اعتماد را در میان مخاطبان فراهم کرد و درصددیم امسال نیز جدول نهایی نمایش فیلمها را پیش از آغاز جشنواره منتشر کنیم.

مدیر اجرایی و مدیر روابط عمومی این جشنواره در پایان گفت: هنرمندان علاقمند به حضور در این رویداد بزرگ می‌توانند فرم حضور در جشنواره را تا پایان روز اداری 31 مرداد سال جاری با حضور در دفتر جشنواره و یا پایگاه اینترنتی این رویداد ( icff.ir) تهیه و تکمیل نموده و تحویل دهند، و تا بیستم شهریور برای تحویل دادن کپی فیلم به دبیرخانه فرصت خواهند داشت.

بیست‌ و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به دبیری سیداحمد میرعلایی در بخش‌های مسابقه سینمای بین‌الملل، مسابقه سینمای ایران و مسابقه فیلمنامه‌نویسی از 15 تا 19 مهر ماه با حضور گسترده هنرمندان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.


 تاريخ ارسال: 1392/4/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.