پرده سینما

یکی از اعضای هیئت مدیره جامعه اصناف سینمای ایران استعفا داد

پرده سینما









امیررضا معتمدی که به عنوان یکی از اعضاء هیئت مدیره‌ جامعه اصناف سینمای ایران (خانه سینما) در مجمع عمومی 19 تیر ماه انتخاب شده بود، اعلام کرد که از هیئت مدیره استعفاء داده است.

 

در پی انتخاب رئیس هیئت مدیره و سخنگوی خانه‌ اصناف سینمای ایران، امیررضا معتمدی در پاسخ به ایسنا، درباره‌ جایگاهش در هیئت مدیره با توجه به مشخص شدن سمت برخی افراد، گفت: از آنجا که صرفاً با نیت مفید بودن، کاندید عضویت در هیئت مدیره جامعه اصناف سینمای ایران شدم متعاقباً احساس نمودم در هیئت مدیره مفید نخواهم بود بنابراین روز پنجشنبه 20 تیر ماه استعفا و انصراف خود را رسماً به هیئت مدیره مجمع صنوف قانونی سینما، تسلیم نمودم.

او در پاسخ به اینکه در فاصله یک روز از انتخابات چگونه به این تصمیم رسیده است؟ مطرح کرد: از آنجا که فضای کنونی سینما، پر از تردیدها و سو تفاهم‌هاست، ترجیح می‌دهم به این سوال پاسخی ندهم.

معتمدی که از صنف جلوه‌های بصری در مجمع عمومی 19 تیر ماه شرکت کرده بود، یادآور شد: فقط از هیئت مدیره استعفا داده‌ام و به عنوان یکی از اعضاء صنوف قانونی، همچنان در جامعه اصناف عضویت دارم.

حبیب الله کاسه ساز شامگاه اخیر به عنوان رئیس هیئت مدیره و سخنگوی خانه‌ اصناف سینمای ایران و سهیلا نجم به عنوان نائب رییس و علی اصغر محبی به عنوان دبیر و منشی هیئت مدیره انتخاب شدند.

بنا بر این گزارش در مجمع عمومی 19 تیر ماه، بیژن محتشم، حبیب‌الله کاسه ساز، امیررضا معتمدی، سهیلا نجم و اصغر محبی به عنوان هیئت مدیره‌ی جامعه اصناف سینمای ایران انتخاب شدند که در این میان امیررضا معتمدی یک روز پس از انتخابات به عنوان یکی از اعضاء هیئت مدیره استعفاء داده است.


 تاريخ ارسال: 1392/4/22
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.