پرده سینما

صدیقه کیانفر: دیگر کسی از پیشکسوتان حمایت نمی کند

پرده سینما









صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت تلویزیون که 50 سال عمر خود را درکار تلویزیون صرف کرد، هم اکنون فراموش شده است.

 

صدیقه کیانفرصدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت رادیو و تلویزیون در گفت و گو با باشگاه  خبرنگاران گفت: با توجه به توانایی های موجود در خود به جرات می گویم که  توانایی من در سطح بالاتری نسبت به جوانان قرار دارد. ولی متاسفانه در زمینه بازیگری دیگر از من برای همکاری دعوت نمی شود.بازیگری در سال های اخیر براساس رابطه ها جلو می رود و دیگر کسی از پیشکسوتان حمایت نمی‌کند.

وی افزود:خوشبختانه رادیو در زمینه حمایت از من لطف دارد و در صورت وجود نقشی از من برای همکاری استفاده می‌کنند.

وی در خصوص ایفای اینکه بازی در کدام یک از حوزه ها را بیشتر می‌پسندد افزود: بازی در هر کدام از حوزه های تلویزیون و رادیو جای خود را دارد به عنوان مثال بازی در جلوی دوربین با فیزیک بدن و احساسات متفاوت هنرمند به مخاطب القا و در رادیو با حال و هوای دیگری و در واقع هر حسی خوب،‌بد ، شاد و غمگین از طریق حنجره و صدا، به شنونده منتقل می‌شود.من گاهی پشت میکروفون در رادیو بازی می‌کنم و اگر غیر از این مقوله اتفاق بیفتد، گویندگی محسوب می‌شود.

کیانفر در خصوص ماندگار ترین نقش مادر و علاقه به تکرار دوباره آن گفت: من همه کارهایی که تا به امروز در نقش مادر بازی کرده ام و بیشتر از همه، نقش مادر شهید و یا مفقودالاثر را دوست دارم چرا که با تاثیرات زیادی که این نقش ها بر من گذاشته همیشه خود را جای مادران شهید قرار می‌دهم چون در آن لحظه من دیگر صدیقه کیانفر نیستم.


 تاريخ ارسال: 1392/4/22
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.