پرده سینما

معاون ارتباطات دفتر رييس جمهوری: وزير ارشاد و رييس سازمان سينمايی بايد درباره خانه سينما پاسخگو باشند

پرده سینما









معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور گفت كه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی باید درباره دستور رییس جمهوری مبنی بر بازگشایی خانه سینما پاسخگو باشند.

 

محمد شیخان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا درباره اینكه چرا دستور رییس جمهوری درباره خانه سینما حاشیه ساز شده است؟، گفت: دستور رییس جمهوری درباره بازگشایی این نهاد صنفی كاملاً روشن و شفاف است.

وی تاكید كرد كه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی باید در این زمینه پاسخگو باشند.

اقدام سازمان سینمایی در برگزاری مجمع عمومی موسوم به خانه سینما ۲ در حالی صورت می گیرد كه محمود احمدی نژاد رییس جمهوری كشورمان در نامه ای خطاب به جواد شمقدری رییس سازمان سینمایی كشور تاكید كرد: وجود یك نهاد صنفی مانند خانه سینما برای هم افزایی توان سینمای ایران و رسیدگی به مشكلات و موانع ضروری و طبیعی است كه این نهاد باید غیردولتی باشد و بماند و مراقبت شود و به هر دلیلی این نهاد با اهمیت تعطیل نشده و جامعه هنری از مزایای وجود آن بی‌بهره نشوند.

همچنین رییس جمهوری پیشتر نیز با انتقاد از رییس سازمان سینمایی در بازگشایی نكردن خانه سینما یادآوری كرده بود: جناب آقای شمقدری چرا اینقدر بسته و با تنگ‌نظری برخورد می‌شود؛ باید اجازه داد یك نهاد صنفی كار خودش را بكند. اكثریت قاطع اعضای خانه سینما متعهد به كشور و ارزش‌های الهی و انسانی هستند. كاری نشود كه گرایشات و اغراض شخصی و گروهی به نام انقلاب معرفی و یا خدای ناكرده با استفاده از قدرت سازمانی تحمیل گردد. فوری مشكل را حل كنید و اعلام نتیجه شود.


 تاريخ ارسال: 1392/4/25
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.