پرده سینما

شهیدی: اصفهان قطعاً در سال جاری میزبان جشنواره‌ فیلم کودک است

پرده سینما









مدیر اجرایی جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان گفت: با وضعیت مالی که برای بنیاد سینمایی فارابی ایجاد شده است، در حال حاضر هیچ کجا بهتر از اصفهان برای برگزاری این جشنواره نیست.

 

جشنواره فیلم کودکمجتبی شهیدی در گفت‌وگو با ایسنا منطقه اصفهان، در پاسخ به این سوال که چرا با وجود استقرار دبیرخانه‌ دائمی در اصفهان هر چند مدت یکبار صحبت از انتقال جشنواره به شهری دیگر می‌شود اظهار کرد: اینکه جشنواره دبیرخانه دائمی در اصفهان دارد کاملاً صحیح است و این سوال من از دوستان در فارابی هم است که چرا بدون اطلاعات کافی برخی مواقع صحبت می‌شود؟!

وی افزود: در سال جاری مسوولان فارابی اعتقاد داشتند که شهرداری اصفهان به قرارداد‌های خود عمل نکرده و بحث جا‌به‌جایی جشنواره به شهر دیگری را مطرح کردند.

وی افزود: شهرداری اصفهان قراردادهای خود را به طور کامل پوشش داده است، ولی به عنوان فیلمساز نقشی نداشته که بخواهد در این باب نیز مبلغی بپردازد، بلکه تولید فیلم و هزینه‌های تولید آن توسط فارابی باید انجام گیرد.

مدیر اجرایی جشنواره کودک و نوجوان در اصفهان ادامه داد: اصفهان قطعا در سال جاری میزبان جشنواره فیلم کودک است و طی جلساتی که با دوستان فارابی برگزار کردیم اطلاعات غلطی که به آنها داده شده بود تصحیح و قرارداد نیز بسته شد و مدتی است که جلسات هفتگی برای برگزاری جشنواره نیز در حال انجام است.

شهیدی تصریح کرد: همزمان با برگزاری جشنواره طی قراردادی با شبکه دو، این شبکه به همراه برنامه عمو پورنگ در اصفهان اجرا خواهند داشت و همه سینماهای اصفهان نیز برای جشنواره آماده خواهند شد.

وی تاکید کرد: با وضعیت مالی که برای فارابی ایجاد شده است در حال حاضر هیچ کجا بهتر از اصفهان برای برگزاری این جشنواره نیست چراکه هزینه هتل‌های همدان از سه سال گذشته هنوز پرداخت نشده ولی هتل‌های اصفهان تسویه حساب شده‌اند.

مدیر اجرایی جشنواره کودک و نوجوان در اصفهان ادامه داد: ما هم در حال حاضر برای تولید فیلم‌های کوتاه سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و در آینده‌ای نزدیک برای فیلم‌های بلند نیز برنامه‌ریزی داریم و روی این مقوله نیز سرمایه‌گذاری خواهیم کرد.

شهیدی خاطرنشان کرد: سینمای سوره اصفهان برای اکران فیلم‌های کودک در نظر گرفته شده است و مسوولان فارابی باید برای بازدید وارد عمل شوند.

در پی این اظهارنظر، مسوولان بنیاد سینمایی فارابی درباره‌ خبر قطعی شدن برگزاری جشنواره‌ فیلم کودک در اصفهان، اعلام کردند که هفته‌ آینده قطعی مکان برگزاری جشنواره را اعلام می‌کنند.


 تاريخ ارسال: 1392/5/2
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.