پرده سینما

هیئت مدیره خانه سینما برای برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده در خانه سینما درخواست مجدد داد

پرده سینما









هیئت مدیره سابق خانه سینما و روسای اصناف سینمایی به منظور اجرای تفاهم‌نامه ۱۳ تیرماه خواستار برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده در خانه سینما شدند.

 

به گزارش فارس، هیئت مدیره سابق خانه سینما و روسای اصناف سینمایی با انتشار اطلاعیه ای که در اختیار خبرگزاری ها قرار داد، خواستار برگزاری مجمع عمومی فوق العاده در خانه سینما شد. متن کامل اطلاعیه به شرح ذیل است:

هیأت مدیره خانه سینما و روسای اصناف سینمای ایران به منظور اجرای مفاد تفاهم نامه سیزدهم تیر ماه در دفتر ریاست محترم جمهوری بر تشکیل مجمع عمومی فوق العاده 6 مرداد ماه اصرار دارند و در این راستا عمل به همه تعهدات این تفاهم نامه را ضروری می دانند . بدیهی است بر اساس مقررات و تشریفات قانونی در صورت تغییر مکان مجمع عمومی ، هیأت مدیره موظف به اعلام فراخوان جدید با فاصله حداقل پانزده روز است.

در شرایط حاضر تنها مسئولین ذیربط هستند که با عمل به توصیه های ریاست محترم جمهوری می توانند با فراهم آوردن امکان برگزاری مجمع عمومی فوق العاده در محل اعلام شده در فراخوان (تالار سیف‌الله داد ساختمان شماره 1 خانه سینما) از این تأخیر ناگزیر پیشگیری کنند. ناگفته پیداست در این صورت مشکلی که دو سال است توان سینمای ایران را تحلیل برده و سینماگران ایرانی را آزرده و فرسوده است پایان خواهد یافت.

 هیئت مدیره خانه سینما


 تاريخ ارسال: 1392/5/4
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.