پرده سینما

فرهاد توحیدی: ساختمان شماره یک خانه‌سینما همچنان تحت حفاظت پلیس است

پرده سینما









براساس آنچه که به ما اعلام شده است و منتظرالمهدی معاون اجتماعی نیروی انتظامی اعلام کرده خانه سینما تا مشخص شدن وضعیت و حل اختلاف تحت نظارت نیروی انتظامی قرار گرفته است.

 

خانه سینمای ایرانبه دنبال تشکیل نشدن مجمع عمومی خانه سینما، ساختمان خانه سینما تا حل اختلافات همچنان در اختیار نیروی انتظامی است.

به گزارش ایلنا، فرهاد توحیدی (سخنگو و رئیس هیات مدیره) در نشست خبری که عصر 6 مرداد در محل خانه سینما شماره ۲ برگزار شد، با اعلام این مطلب گفت: قرار بود امروز مطابق آگهی و فراخوان داده شده مجمع عمومی را ساعت ۱۸ برگزار کنیم اما به‌رغم تلاش‌هایی که انجام دادیم و تا ساعت ۱۷ امروز نیز ادامه داشت متاسفانه موفق برگزاری مجمع نشدیم. این امر درحالی است که براساس اخبار موثق ما محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور دستور مستقیم برای بازگشایی آن خانه را به صورت شفاهی داده بودند.

وی ادامه داد: به دنبال این کار و عدم برگزاری مجمع عمومی اعضای ۲۵ صنف به همراه نمایندگان صنوف در ساختمان شماره ۲ گرد هم آمدند و در جلسه‌ای که تا ساعت ۲۰ ادامه داشت؛ کلیات اساسنامه هیات ۷ نفره مورد بررسی و تصویب قرار گرفت و هیات مدیره موظف شد که فراخوان را برای برگزاری در نوبتی دیگر منتشر کند.

توحیدی ادامه داد: متاسفانه علی رغم وعده‌های داده شده از سوی ارشاد؛ ما به تمام مفاد تفاهم نامه سیزده تیر عمل کردیم اما آن‌ها بعد از اینکه ما اعلام فراخوان کردیم برخلاف توافق ما یک فراخوان داده و جلسه‌ای را در ۱۹ تیرماه تشکیل دادند که غیرقانونی بود و ما برای آن به دادگاه شکایت کردیم و از ارشاد حکم گرفتیم.

توحیدی درباره اینکه چرا با وجود دستو احمدی‌نژاد خانه سینما را بازگشایی نکردند، گفت: آنچه که ما می‌دانیم این است که احمدی‌نژاد به صورت شفاهی دستور داده است و این دستور باید به صورت کتبی ارائه شود زیرا ما باید این دستور را به نیروی انتظامی می‌بردیم و آن‌ها خانه سینما را باز می‌کردند زیرا حفاظت خانه سینما هم اکنون با نیروی انتظامی است.

وی ادامه داد: براساس آنچه که به ما اعلام شده است و منتظرالمهدی معاون اجتماعی نیروی انتظامی اعلام کرده خانه سینما تا مشخص شدن وضعیت و حل اختلاف تحت نظارت نیروی انتظامی قرار گرفته است.

بعد از نشست خبری فرهاد توحیدی بیانیه اعضای خانه سینما منتشر شد.


 تاريخ ارسال: 1392/5/8
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.