پرده سینما

از خبرنگاران علاقه مند به هنر دوبلاژ تست دوبله گرفته می شود

پرده سینما









انجمن گویندگان جوان با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار، به مناسبت این روز برای هفتمین سال متوالی از خبرنگاران علاقهمند به هنر دوبلاژ دعوت به همکاری می کند.

 

به گزارش سایت پرده سینما و بنابر اعلام روابط عمومی این انجمن کلیه خبرنگاران می توانند از ساعت 10 الی 14 روز پنج شنبه 17 مرداد ماه با همراه داشتن کارت خبرنگاری در محل انجمن واقع در فلکه دوم صادقیه، ابتدای بلوار فردوس، بین ولیعصر و قبادی، پلاک 112 حضور به هم رسانده و از مزیت گزینش به صورت رایگان و بدون نوبت برخوردار شوند.

انجمن صنفی گویندگان جوان در آغاز هشتمین سال فعالیت خود با دوبله بیش از 900 عنوان فیلم و انیمیشن برای سازمان صداوسیما و موسسات ویدئو رسانه افتخار همکاری با جوانان هنرمند کشور را داشته است.

از محصولات دوبله شده توسط این انجمن می توان به فیلم های ماشینها، در جستجوی نمو، گارفیلد2، شگفت انگیزان، شرک1 تا 4، رییس مزرعه، روباتها، عصر یخبندان1 تا 4، کارخانه هیولاها، داستان اسباب بازی 1 تا 3 ، رالف خرابكار، پاندای کونگ فو کار ، بری زنبوری، ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی، بالا، دلیر، گیسو كمند، نگهبانان قصه ها، غارنشینان، دانشگاه هیولاها و مجموعه های فوتبالیست ها ، ترمیناتور و اسمورف ها اشاره کرد.


 تاريخ ارسال: 1392/5/15
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.