پرده سینما

شهاب حسينی: براي تعطيل كردن خانه سينما دليل قانع كننده ای ارائه نشد

پرده سینما









شهاب حسینی با ابراز امیدواری از فعالیت مجدد خانه سینما گفت: این خانه در ارتقای فرهنگی و هنری و همچنین رشد سینما نقش مهمی ایفا می کند.

 

حسینی در گفت و گو با ایرنا افزود: متاسفانه برای تعطیل کردن این مکان که از مدت ها پیش فعالیت دارد و اهالی سینما آنجا را خانه خود می دانند، دلیل قانع کننده ای ارائه نشد.به طور حتم اهالی سینما و بنیانگذاران این خانه برای راه اندازی و فعالیت آن دلایل قانع کننده ای داشته اند، و تعطیلی آن نیاز به توجیه اساسی داشت.

بازیگر فیلم جدایی نادر از سیمین اظهار امیدواری کرد که بزودی مشکلات پیش آمده از سوی دو طرف درگیر در مسئله خانه سینما، با همدلی و هم سویی همه برطرف شود.

بازیگر فیلم سینمایی هیس دخترها فریاد نمی زنند درباره انتظارات خود از وزیر ارشاد گفت: وزیر ارشاد باید نیازهای مخاطبان و اهالی سینما را بشناسد و دغدغه فرهنگ و هنر داشته باشد.

این بازیگر برجسته سینما همچنین بر لزوم وجود نگاه توام با حسن نیت نسبت به اهالی سینما تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش بازیگری را کاری خدماتی عنوان کرد و گفت: کار بازیگری سینما خدمت رسانی فرهنگی و فکری است. در واقع فعالان این عرصه باید خوراک اندیشه و فکر برای مخاطبان فراهم کنند.

حسینی گفت: انتخاب و حضورم در کارهای سینمایی براساس این خط مشی و دیدگاه انجام می شود، چرا که باورم این است کیفیت حضور درسینما مهمتر از کمیت آن است.


 تاريخ ارسال: 1392/5/19
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.