پرده سینما

چهار مدیر به معاونت‌های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نزدیک شدند

پرده سینما









در ‌حالی ‌که علی جنتی وزیر پیشنهادی دولت یازدهم توانسته است با ارایه برنامه‌های مدون نظر مثبت برخی از نمایندگان را به خود جلب کند، حضور افراد در چهار معاونت مهم وی به قطعیت نزدیک شده است.

 

مدیران احتمالی معاونت های وزارت ارشاد دولت یازدهمبه گزارش فارس، علی جنتی وزیر پیشنهادی دولت یازدهم مسیر سختی را برای گرفتن رای اعتماد از مجلس نهم شورای اسلامی پیش‌رو  ندارد وبا توجه به نگاه‌ و رفتار و منش وی در مدیریت‌های گذشته و ارایه برنامه‌های پیشنهادی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت  می‌تواند رای اعتماد نمایندگان را از آن خود کند .به نظر می‌رسد در این شرایط معاونت های مختلف این وزارتخانه که از اهمیت خاصی برخوردارند نیز مشخص شده اند.

 

معاونت سینمایی

 

در حوزه سینما که از اهمیت خاصی برخوردار است نام محمد حسین حقیقی، محمد مهدی حیدریان و محمد خزاعی پررنگ تر شده است که به نظر می‌رسد با توجه به کسالت محمدحسین حقیقی گزینه اصلی معاونت سینمایی او احتمالاً نمی‌تواند این مسئولیت خطیر را بپذیرند.گزینه مهم بعدی محمدمهدی حیدریان است که از جمله سوابق وی مدیریت سیما فیلم ، مدیریت 11 دوره اداره کل نظارت و ارزشیابی، دو سال و نیم مدیریت وی بر معاونت سینمایی کشور و... است.او درحال حاضر مدیریت پروژه محمد (ص) را برعهده دارد. محمد خزاعی دبیر سی‌امین جشنواره فیلم فجر نیز گزینه دیگری مطرح شده برای سازمان سینمایی ‌است.

 

معاونت هنری

 

معاونت هنری از پست های مهم این وزارتخانه است که از میان گزینه‌های مطرح در این حوزه می‌ توان به علی مرادخانی، حمید شاه آبادی و رحیمی اشاره کرد.

 

معاونت فرهنگی

 

معاونت فرهنگی نیز از دیگر حوزه‌های مهم در وزارت ارشاد است. از میان گزینه‌های مطرح شده برای این معاونت محمدرضا وصفی، علی اکبر اشعری، علی شجاعی صائین و محمد اللهیاری نام برد. نام الهیاری که از دانش آموختگان دانشگاه امام صادق است و دوران مدیریتش بر اداره کتاب توانست حجم وسیعی از انتقادات به این حوزه را کم کند برای احراز این پست پررنگ‌تر از سایر گزینه‌هاست.او  توانست در دوران مدیریتش تعامل مثبتی با اهالی کتاب از تمام اقشار و گروه‌ها داشته باشد.

 

معاونت مطبوعاتی

 

از جمله معاونت‌های مهم وزارت‌ارشاد معاونت مطبوعاتی است که چشم ‌و گوش معاونت‌های این وزارتخانه به شمار می آید. از میان نام‌های مختلف مطرح‌شده برای این معاونت نام حسین انتظامی پررنگ تر شده  است. او نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات بود و مدتی را به عنوان مدیر مسئول روزنامه جام جم فعالیت کرده است.


 تاريخ ارسال: 1392/5/20
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.