پرده سینما

از محققان، پ‍ژوهشگران و اساتيد دانشگاه های كشور برای ارسال مقاله به جشنواره فیلمسازان مستقل دعوت شد

پرده سینما









آخرین مهلت دریافت مقالات به دومین کنفرانس بین المللی متفکران و صاحب نظران مستقل افق نو  تا اول شهریور ماه تمدید شد .

 

جشنواره افق نوبه گزارش سایت پرده سینما روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلمسازان مستقل (افق نو) با اعلام این خبر افزود: دومین کنفرانس بین المللی متفکران و صاحب نظران سینمایی مستقل افق نو همزمان با جشنواره بین المللی فیلمسازان مستقل افق نو از 12 شهریور در تهران برگزار خواهد شد و دبیرخانه این كنفرانس همچنان، پذیرای مقالات علاقه مندان در زمینه های مذکور می باشد .

روابط عمومی با اعلام این خبر افزود: این کنفرانس با همکاری سازمان سینمایی كشور قصد دارد با گرد هم آوردن متفکران و دانش پژوهان ایران و جهان به تجزیه و تحلیل سینمای جهان ومسائل روز مربوطه، اجتماعی و سیاسی به خصوص موضوعاتی حول محور تغییرات اخیر که در آمریکا، اروپا و کشور های اسلامی رخ داده است بپردازد.

عمده ترین موضوعات اعلام شده از سوی روابط عمومی این جشنواره برای كنفرانس به این ترتیب است:

جنبش وال استریت، بیداری اسلامی، نقش لابی های صهیونیستی در بحران کنونی آمریکا و اروپا، قدرت و نفوذ لابی‌های صهیونیستی در غرب، بحران اقتصادی در اروپا و آمریکا، مقاومت علیه اشغال و مداخله غیرقانونی، جنبش های ضدجنگ، اسلام هراسی و ایران هراسی، جهان مدرن و عدالت پایدار، جهانی به دور از تروریسم و سلاح های هسته ای، جهانی بدون وهابیت، سوریه و فلسطین- مقاومت و ظلم ستیزی، هتک حرمت پیامبران، هالیوودیسم، به تصویر کشاندن شیطان، خشونت و تروریسم در هالیوود، یازدهم سپتامبر و تضعیف ایمان و بنیاد خانواده می باشد .

بر پایه این خبر، بعد از بررسی مقاله ها ، منتخب بهترین آثار معرفی و جوایزی به شرح زیر به برگزیدگان اهدا خواهد شد. از میان مقالات منتخب شش عنوان مقاله به عنوان مقالات برتر از سوی هیات علمی و داوری كنفرانس برگزیده خواهند شد.

مهلت نهایی برای ارسال مقالات یکم شهریور سالجاری اعلام شده است . این کنفرانس طی روزهای 12 تا 15 شهریور ماه برگزار می گردد.

متقاضیان شرکت در کنفرانس افق نو می توانند فرم شرکت در کنفرانس را تکمیل و به همراه خلاصه ای از مقاله ی خود در حدود600 کلمه به آدرس صندوق الکترونیکی protocol@newhorizon.ir ایمیل  نمایند.


 تاريخ ارسال: 1392/5/21
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.