پرده سینما

25 تندیس به بهترین های جشنواره فیلمسازان مستقل اهدا می شود

پرده سینما






 

 

 

25 تندیس به بهترین های جشنواره بین المللی فیلمسازان مستقل اهدا می شود.

 

جشنواره فیلمسازان مستقل افق نوبه گزارش سایت پرده سینما روابط عمومی دومین جشنواره بین المللی فیلمسازان مستقل (افق نو) با اعلام این خبر عناوین جوایز بخش های مختلف این رویداد سینمایی را به این ترتیب اعلام کرد:

هیئت داوران جشنواره در هر بخش بهترین فیلم ، بهترین کارگردان و بهترین فیلم نامه را معرفی می نمایند.

بر پایه این خبر، در بخش های فیلم های سینمایی جشنواره، تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی برای بهترین فیلم سینمایی، بهترین کارگردان سینمایی و بهترین فیلم نامه سینمایی اهدا خواهد شد. همچنین، در بخش فیلم های بلند ویدیویی نیز، تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی برای بهترین فیلم بلند ویدیوئی، بهترین کارگردان فیلم بلند ویدیوئی و بهترین فیلم نامه فیلم بلند ویدیوئی اختصاص می یابد.

در این خبر با اشاره به استقبال گسترده مستندسازان داخلی و خارجی آمده است: هیئت داوران جشنواره در بخش آثار مستند نیز، برای بهترین فیلم، بهترین کارگردان و بهترین تحقیق فیلم جایزه پیش بینی کرده است. علاوه بر آن به دلیل اهمیت مستند بحران و به منظور اهتمام ویژه تر به این نوع آثار مستند جایزه ویژه هیات داوران نیز به بهترین اثر مستند «بحران» اختصاص داده می شود.

جوایز این بخش به این ترتیب است:

تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی برای بهترین اثر مستند

تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی برای بهترین کارگردان مستند

تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی برای بهترین تحقیق فیلم مستند

جایزه ویژه به بهترین اثر مستند بحران

روابط عمومی دومین جشنواره بین المللی فیلمسازان مستقل(افق نو) در خصوص جوایز بخش های بین الملل این رویداد سینمایی اضافه کرد:

در بخش بین الملل نیز، شش عنوان جایزه به برترین های بخش های مختلف اهدا می شود.

تندیس، دیپلم افتخار برای بهترین اثر مستند

تندیس، دیپلم افتخار برای بهترین کارگردان مستند

تندیس، دیپلم افتخار برای بهترین فیلم بلند ویدیوئی

تندیس، دیپلم افتخار برای بهترین کارگردان فیلم بلند ویدیویی

تندیس، دیپلم افتخار برای بهترین فیلم کوتاه و نیمه بلند

تندیس، دیپلم افتخار برای بهترین کارگردان فیلم کوتاه و نیمه بلند

به گزارش روابط عمومی دومین جشنواره بین المللی فیلمسازان مستقل علاوه بر این جوایز با توجه به برگزاری همزمان کنفرانس بین المللی فیلمسازان و پژوهشگران سینمایی مستقل جهان در تهران در شهریورماه شش پژوهشگر برتر نیز در این بخش معرفی می شوند.

شایان ذکر است دومین جشنواره بین المللی فیلمسازان مستقل (افق نو) از 12 تا 16 شهریورماه با موضوعاتی چون: موضوعاتی چون: جنبش وال استریت، بیداری اسلامی، بیداری جهانی، نقش لابی های در بحران کنونی آمریکا و اروپا ،  قدرت و نفوذ لابیهای در غرب ، بحران اقتصادی در اروپا و آمریکا ، مقاومت علیه اشغال و مداخله غیرقانونی، جنبش های ضد جنگ، اسلام هراسی و ایران هراسی، جهان مدرن و عدالت پایدار، جهانی به دور از تروریسم و سلاح های هسته ای، جریان های تکفیری و تروریستی، فلسطین- مقاومت و ظلم ستیزی، هالیوود،، به تصویر کشاندن شیطان، خشونت ، تروریسم در هالیوود، 11 سپتامبر و هالیوود به دبیری نادر طالب زاده در تهران برگزار می شود.


 تاريخ ارسال: 1392/5/25
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.