پرده سینما

پیشکسوت عکاسی در سینما در جشنواره فیلم کودک تقدیر می‌شود

پرده سینما






 

 

 

با انتصاب مهدی دلخواسته و آرش صادقی به دبیری مسابقه عکس و پوستر جشنواره کودک نوجوان از پیشکسوت عکاسی در سینما تقدیر می‌شود.

 

جشنواره فیلم کودکمهدی دلخواسته عکاس و دبیر بخش عکس و پوستر جشنواره گفت: براساس تصمیم دبیر جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان امسال به همراه آرش صادقی دبیر بخش مسابقه عکس و پوستر سینمای کودک و نوجوان را برعهده گرفتیم.

به گزارش فارس وی درباره برنامه امسال گفت: امسال هم مانند سال گذشته از یک پیشکسوت در عرصه عکاسی سینما تقدیر خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم تا  در گالری‌های اصفهان نمایشگاه‌هایی از  عکس‌ها و پوسترها برپا کنیم.

مهدی دل‌خواسته یکی از دبیران این بخش مسابقه عکاسی فیلم های سینمایی؛ طلا و مس، بوسیدن روی ماه و ملبورن و... وی تاکنون موفق به دریافت جوایز متعددی از جشنواره فیلم فجر و خانه سینما شده است.

آرش صادقی دیگر دبیر این بخش نیز عکاس فیلم های سینمایی یکی می خواد باهات حرف بزنه، چند کیلو خرما برای مراسم تدفین و زندگی جای دیگری است و ...

بنابراین گزارش، سال گذشته در بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان بهروز صادقی عکاس چهار دهه سینمای ایران مورد تقدیر قرار گرفت.


 تاريخ ارسال: 1392/5/27
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.