پرده سینما

هیئت انتخاب بخش پویانمایی سی امین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران معرفی شدند

پرده سینما






 

 

 

محمد علی صفورا، حسین صافی و کیانوش دالوند هیئت انتخاب بخش پویانمایی مسابقه ایران شدند.

 

جشنواره فیلم کوتاه تهرانبه گزارش سایت پرده سینما و اعلام ستاد خبری سی امین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، طی حکمی از سوی هاشم میرزاخانی دبیر جشنواره ، دکتر محمدعلی صفورا، حسین صافی و کیانوش دالوند به عنوان اعضای هیئت انتخاب مسابقه ملی در بخش پویانمایی  کار انتخاب آثار بخش پویانمایی جشنواره را بر عهده گرفتند.

در حکم ابلاغ شده از سوی میرزاخانی آمده است:

استاد گرانقدر، هنرمند  گرامی

احتراماً ، نظر به تخصص، تجربه و تعهد جنابعالی از شما   به عنوان یکی از اعضای هیئت انتخاب  بخش پویانمایی مسابقه سینمای ایران در سی امین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران دعوت به عمل می آید.

امید است با حضور ارزشمند جنابعالی و تجارب مفیدی که در این زمینه دارید، شاهد انتخاب آثار ارزشمند در زمینه کیفی و محتوا در این بخش از جشنواره  باشیم.

هاشم میرزاخانی - دبیر سی امین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران

مردادماه 1392          

محمدعلی صفورا، دکترای پژوهش هنر، کارگردان فیلم های کوتاه و انیمیشن، عضو هیئت علمی گروه انیمیشن دانشگاه تربیت مدرس، داور و برگزیده چندین جشنواره ملی و بین المللی است.

کیانوش دالوند، کارشناش زمین شناسی و کارگردان فیلم های کوتاه و بلند انیمیشن است که انیمیشن رستم و سهراب، آخرین فرستاده، قصه های ایرانی و .. از کارهای اوست. وی مدیرعامل و کارگردان ارشد شرکت فیلم سازی آریا است.

حسین صافی کارشناس گرافیک و کارشناس ارشد انیمیشن از دانشکده هنر دانشگاه تربیت مدرس است، او علاه بر عضویت در هیئت های انتخاب و داوری جشنواره ها، برنده جایزه های دوسالانه جهانی کاریکتاتورسالهای 2001، 2003 و 2005 می باشد. وی مدرس طراحی، انیمیشن و کاریکاتور است.

لازم به ذکر است در این بخش آثار از میان 154 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره انتخاب خواهند شد.

سی امین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، توسط انجمن سینمای جوانان ایران از 22 تا 28 مهرماه در تهران توسط انجمن سینمای جوانان ایران و به دبیری هاشم میرزاخانی برگزار خواهد شد.


 تاريخ ارسال: 1392/5/29
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.