پرده سینما

کمیسیون فرهنگی مجلس از وزیر ارشاد دولت دهم تقدیر کرد

پرده سینما






 

 

 

کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مراسمی از خدمات و تلاشهای چهارساله سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم تقدیر کرد.

 

وزیر ارشاد دولت دهمبه گزارش ایرنا، در این مراسم که در دفتر کمیسیون فرهنگی در ساختمان مجلس شورای اسلامی برگزار شد علاوه بر سید محمد حسینی، معاونین و شماری از مشاوران و مدیران دوران وزیر سابق ارشاد نیز حضور داشتند.

در این نشست سید محمد حسینی با بیان اینکه خوشبختانه کمیسیون فرهنگی در چند سال اخیر حمایت خوبی را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام داد، گفت:‌ حمایت این کمیسیون از وزارتخانه موجب ارتقا سطح عملکردی و تسهیل امور اجرایی شد.

حسینی با اشاره به انتصاب علی جنتی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه وی دارای سوابق عملکردی بسیاری بوده و در حوزه فرهنگ فرد شناخته شده‌ای است.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه به طور حتم با حضور جنتی در این وزارتخانه آینده خوبی را برای این حوزه متصور هستم، یادآور شد: امیدوارم این مدیر با تجربه در کارهایش موفق باشد.

لاله افتخاری عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس نیز دراین نشست گفت: در اینجا باید از تلاش‌های حسینی وزیر سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه قرآن به‌ویژه تشکیل معاونت قرآن در وزارتخانه تشکر کنم.

وی با اشاره به اقدامات و دستاوردهای وزارت ورزش و جوانان در حوزه مدیریت عباسی نیز افزود: به‌طور حتم حمایت از ورزش بانوان یکی از نکات درخشان کارنامه عباسی در این وزارتخانه است.

همچنین در ادامه رضا آشتیانی عراقی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:‌ خوشبختانه دولت در هشت سال بسیار پرتلاش حاضر شد، البته نواقصی هم بود اما در کل عملکرد دولت به‌ویژه این وزارتخانه ها مناسب بود.

در ادامه نشست سید مرتضی حسینی نیز گفت: خوشبختانه کمیسیون فرهنگی در زمان مدیریت سید محمد حسینی به هیچ وجه دغدغه اقدامات خلاف قانون از سوی این وزارتخانه‌ها را نداشت، از طرف دیگر با تلاشهای صورت گرفته بسیاری از مشکلات این حوزه‌ها مرتفع شد.

احمد سالک هم از دیگر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از حضور سید محمد حسینی وزیر سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز امیدواری کرد در آینده از تجربیات گذشته وی در دستگاه‌ها استفاده ‌شود.

در پایان این نشست حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی و احمد سالک رئیس و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اهدای لوح و یک جلد کلام‌الله مجید از خدمات سید محمد حسینی تقدیر کردند.


 تاريخ ارسال: 1392/6/7
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.