پرده سینما

کیومرث پوراحمد بزودی «پنجاه قدم آخر» را کلید خواهد زد

پرده سینما






 

 

 

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با مشارکت در جدیدترین پروژه سینمایی کیومرث پوراحمد، شرایط ساخت این فیلم دفاع مقدسی را فراهم کرد. نام این پروژه 50 قدم آخر است و پس از اتوبوس شب، جدیدترین فیلم این کارگردان در ژانر دفاع مقدس محسوب می شود.

 

کیومرث پوراحمدبه گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی این انجمن، در طول ماههای گذشته سازندگان این فیلم با بخش های مختلف فرهنگی رایزنی های گوناگونی را برای جلب حمایت مالی انجام داده اند که از میان این نهادها، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس حاضر به سرمایه گذاری در تولید این اثر شده است. علت تمایل انجمن به مشارکت در تولید این اثر، مضمون و فیلم نامه قابل اعتنا و همچنین سابقه و اعتبار پوراحمد به عنوان یک کارگردان سینمای مستقل است. این اثر از نظر محتوایی به نسل جوان انقلاب و جنگ می پردازد. رزمندگانی که تلاش علمی دارند تا جنگ را از حالت دفاع صرف خارج کرده و به سمت تکنیک و تاکتیک های مدرن بروند تا با استفاده از نبوغ خود در جنگ، به پیروزی دست یابند.

فیلم جدید پوراحمد که پیش از این با نام های ایرانی و شناسایی معرفی شده، بر اساس ایده ای از حبیب احمد زاده مقابل دوربین می رود و داستان آن درباره سرگذشت یکی از نیروهای اطلاعات و عملیات لشگ زرهی 8 نجف اشرف در عملیات والفجر 4 است.

پروانه ساخت این پروژه اواخر سال گذشته به تهیه‌کنندگی سعید سعدی از سوی اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد صادر شده است و این فیلم برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد.


 تاريخ ارسال: 1392/6/16
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>نوید:

سبیل به "کیو"جان نمیاد!

0+0-

شنبه 16 شهريور 1392




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.