پرده سینما

محمد نیک بین: امید به سینما بازگشته؛ «شیر یا خط» به کارگردانی تهمینه میلانی در انتظار پروانه ساخت است

پرده سینما









محمد نیک‌بین گفت: خوشبختانه در شرایط کنونی و با اتفاقات خوبی که در این عرصه رقم خورده است، شاهد این هستیم که امید دوباره به سینما بازگشته است.

 

نیک بین و میلانیمحمد نیک بین در گفت‌وگو با برنا گفت: به تازگی فیلمنامه شیر یا خط را برای گرفتن پروانه ساخت به وزارت ارشاد فرستادیم و اگر این اثر بتواند مجوز لازم را کسب کند من و تهمینه میلانی کارهای مربوط به کلید زدن این کار را انجام دهیم.

او با اشاره به این موضوع که در شیر یا خط هم مانند دیگر کارهای که تاکنون انجام دادیم وارد فضای متفاوتی می‌شویم خاطر نشان کرد: مدت‌ها است که فیلم‌سازان صاحب سبک مترصد فرصتی هستند که بتوانند آثاری که در چند سال اخیر امکان ساخت برای آن‌ها فراهم نشده را بسازند و امیدوارم با تغییر دولت و روی کار آمدن وزیرارشاد و معاونت سینمایی جدید ما شاهد باز شدن فضا باشیم.

نیک بین تصریح کرد: بازگشایی خانه سینما بسیاری از اهالی سینما را خوشحال کرد و بسیاری آن را به فال نیک گرفتند چرا که این مکان محفلی برای سینما دوستان است و بسته بودن در آن به نوعی دهن کجی به اهالی هنر محسوب می‌شد .

وی ادامه داد: طی مدت اخیر بسیاری از فیلمسازان امکان کار کردن در فضای موجود را نداشتند و به همین دلیل موجی از نامیدی در بین اهالی سینما به راه افتاده بود اما خوشبختانه در شرایط کنونی و با اتفاقات خوبی که در این عرصه رقم خورده است و ما شاهد این هستیم که امید دوباره به سینما بازگشته و بسیاری بر این باورند که فصل شکوفایی سینمای ما از راه رسیده است.

این تهیه کنند مطرح سینما در پایان گفت:برای اینکه شرایط سینما به دوران قبل باز گردد و حتی پیشرفت هم داشته باشد همه باید دست به دست هم دهند و از هیچ همکاری برای بهتر شدن دریغ نکنند.


 تاريخ ارسال: 1392/7/9
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.