پرده سینما

دو گزارش از جشنواره فیلم کودک

پرده سینما






 

 

 

صبح امروز سیداحمدمیرعلایی (دبیر جشنواره فیلم کودک)، جعفر گودرزی (مدیر اجرایی و مدیر روابط عمومی جشنواره)، به همراه پوران درخشنده، سیروس حسن پور، دنیا فنی زاده و رسول توکلی و شش تن از اهالی رسانه از خبرگزاری های مهر، فارس، ایسنا ، ستاد خبری جشنواره و سایت پرده سینما از موسسه خیریه دست‌های مهربان که در حمایت از ایتام و زنان سرپرست خانوار فعالیت می‌کند در محل این موسسه دیدار کردند.

 

در ابتدای این مراسم خواجه امینی یکی از مسئولان این بنیاد خیریه توضیحاتی درباره چگونگی فعالیت این بنیاد ارائه کرد و گفت: این موسسه در کل کشور شعبات گوناگون دارد و در چهار شهر تهران، کرج، تبریز و اصفهان به حمایت از ایتام می پردازد. موسسه از سال 83 آغاز به کار کرد و در کل کشور حدود 8000 مدد جو دارد این موسسه در اصفهان  یک صد کودک به همراه خانواده یشان 300 نفر هستند تحت حمایت خود دارد. همچنین حدود یک میلیاردو 400 میلیون تومان طی سه ماه گذشته در قالب سفرهای زیارتی و کمک های نقد از کودکان حمایت شده و مستمری‌های  نقدی، سبد کالا و بیمه نیز به این کودکان و خانواده‌های آنها اختصاص داده شده است.

پس از ادای این توضیحات توسط یکی از مسئولین این موسسه، اجرای سرود بوی ماه مهر توسط کودکان با نظم و ترتیب در حضور میهمانان برگزار شد. دنیا فنی زاده نیز در این سرود با کودکان همخوانی کرد که با تشویق میهمانان و حاضرین همراه بود.

سید احمد میرعلایی دبیر جشنواره با اهداء شاخه گل و عیدی با تک تک کودکان دیدار کرد.

در این مراسم، از طرف موسسه دست‌های مهربان لوح تقدیرهایی به سید احمد میرعلایی، پوران درخشنده، دنیا فنی زاده، رسول توکلی و سیروس حسن پور اهداء شد.

در انتهای این مراسم احمد میرعلایی گفت: به نمایندگی از جمع حاضر به خاطر کمک به این موسسه و به پیشنهاد خانم درخشنده فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند را ظرف دو هفته آینده در یک روز طی سه سانس به صورت همت عالی اکران خواهیم کرد و سه جلسه نقد و بررسی برای آن برگزار خواهد شد تا خانواده‌ها فیلم را ببینند و در نقد بررسی آن حضور داشته باشند. برنامه‌هایی هم داریم که فیلم‌های دیگری را در ژانر کودک و نوجوان به این شکل به نفع خیریه برگزار کنیم .

در پایان این مراسم حاضران در مراسم هنرمندان حاضر، احمدمیرعلایی دبیر جشنواره و جعفر گودرزی مدیر اجرایی جشنواره، عکسی به یادگار با کودکان تحت پوشش این مؤسسه گرفتند.

 

استقبال از کودکان دانش آموز مدرسه شین آباد با حضور سید احمد میرعلایی و پوران درخشنده و برخی از اصحاب رسانه در باغ  زره سازی برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگاران سایت پرده سینما در این دیدار دبیر بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک با کودکان آسیب دیده و والدین آنها دیدار کرد و بر سر این کودکان دست محبت کشید.

در این دیدار، کودکان و والدین آنها با سیداحمد میرعلایی و پوران درخشنده عکسی به یادگار گرفتند.

در ادامه، کودکان مدرسه شین‌آباد به هتل محل اقامت خود رفتند تا برای دیدن فیلم‌های  بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان راهی سینماهای جشنواره شوند.

دانش‌آموزان مدرسه شین آباد صبح امروز برای حضور در  بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان وارد اصفهان شده بودند و طبق توضیحات مسئولان شهرداری اصفهان تا روز دوشنبه هفته آینده در اصفهان خواهند ماند و سپس با یک پرواز مستقیم به تبریز می روند.


 تاريخ ارسال: 1392/7/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.