پرده سینما

«دختر گمشده» دیوید فینچر بزودی اکران می شود

پرده سینما






 

 

 

تاریخ اکران دو فیلم دختر گمشده ساخته‌ دیوید فینچر و فرانکشتاین به کارگردانی پائول مک گیگان اعلام شد.

 

دیوید فینچربه گزارش ایسنا، فیلم سینمایی دختر گمشده ساخته جدید دیوید فینچر که بن افلک و رزاموند پایک در آن هنرنمایی می‌کنند، پاییز سال جاری میلادی روی پرده نقره‌ای ظاهر می‌شود.

همچنین اعلام شد فیلم جدید دنیل رادکلیف هنرپیشه نقش اول هشت‌گانه هری پاتر که فرانکشتاین نام دارد، در ژانویه 2015 آماده اکران می‌شود.

فیلم اقتباسی فرانکشتاین که جیمز مک‌اووی نیز در آن هنرنمایی می‌کند، براساس داستانی گوتیک به قلم مری شلی نویسنده‌ سرشناس کلاسیک ساخته می‌شود. این فیلم پیش از این قرار بود در اکتبر 2014 روی پرده سینماهای جهان ظاهر شود اما کمپانی فیلمسازی فاکس قرن بیستم اعلام کرد به دلیل اکران فیلم ناگفته‌های دراکولا در سوم اکتبر، فرانکشتاین را شانزدهم ژانویه 2015 نمایش می‌دهد.

گفته می‌شود رادکلیف نقش گوژپشتی را ایفا می‌کند که برای خلق هیولای معروف مری شلی به فرانکشتاین کمک می‌کند. نسخه‌ جدید این داستان شخصیت فیتنر گوژپشت را در محور قرار می‌دهد. مکن لندیس کار فیلمنامه‌نویسی این پروژه را بر عهده دارد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، تاریخ دقیق اکران جدیدترین ساخته کارگردان باشگاه مشت‌زنی نیز سوم اکتبر اعلام شده است. دختر گمشده فیلم سینمایی است که با الهام از رمان پرفروش گیلیان فلین ساخته می‌شود.

این اثر ادبی که سومین رمان بلند فلین محسوب می‌شود، تاکنون دو میلیون نسخه فروش داشته و روایتگر داستان تاریک و پرتعلیق زنی است که در پنجمین سالگرد ازدواجش ناپدید می‌شود.

دختر گمشده با حضور هشت هفته‌ای خود در صدر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز بسیاری از کمپانی‌های فیلمسازی را برای ساختن فیلمی براساس این رمان به تقلا انداخته و نهایتا کمپانی فیلم «فاکس» توانست با شکست رقبایی چون یونیورسال حق ساخت این فیلم اقتباسی را به دست آورد.

پس از اقتباس‌های سینمایی موفقی چون باشگاه مشت‌زنی، زودیاک، ماجرای عجیب‌ بنجامین باتن و شبکه اجتماعی، فینچر با فیلم دختری با خالکوبی اژدها 320 میلیون دلار برای کمپانی سونی به ارمغان آورد.


 تاريخ ارسال: 1392/7/25
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.