پرده سینما

هیئت مدیره خانه سینما خطاب به همکاران صنفی: مطلوب آحاد سینماگران دست‌یابی به آرامش است

پرده سینما






 

 

 

هیئت مدیره خانه سینما در نامه‌ای سرگشاده خطاب به همکاران صنفی خود نوشت: آنچه مطلوب آحاد سینماگران است، دست‌یابی به آرامشی است که مدت‌ها از سینمای ایران سلب شده و در حال حاضر زمینه برقراری آن تا حدی ایجاد شده است.

 

خانه سینمابه گزارش فارس، در نامه سرگشاده هیئت مدیره خانه سینما خطابه همکاران صنفی خود آمده است: سینمای ایران چهار سال دشوار و پر از سوءتفاهم را پشت سر گذاشته است. دورانی که آکنده از سوء تدبیر مدیریت دولتی سینما بود.

مواجهه با بزرگترین سوء تدبیر مدیریت های دولتی سینمایی در طول سال های پس از انقلاب، یعنی اعلام تعطیلی خانه سینما با پایمردی جمع کثیری از خانوادة بزرگ سینمای کشورمان و خانه سینما ممکن شد. اینک که خانه سینما با معاضدت مسئولان محترم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت تدبیر و امید فعالیت مجدد خود را از سرگرفته است.

عمل به توصیة مؤکد مجمع عمومی فوق العاده مورخ 15/7/92 مبنی بر برگزاری مجامع عمومی اصناف تا پایان آذر ماه سال جاری یقیناً نشانگر بلوغ و پویایی صنفی خواهد بود. بنا بر این از کلیه همکاران، چه آنانکه درطول دوسال اخیر ذره ای ازخانه خود فاصله نگرفته و در حراست ازآن از چیزی فرو گذار نکردند و چه آنانکه به هر دلیل اعم از داشتن شبهه غیرقانونی بودن  فعالیت صنف خود و یا برخی تسویه حسابهای شخصی و یا بی انگیزگی رویة دوری از خانه سینما را پیش گرفتند درخواست می کنیم فصل جدید تعاملات صنف با دولت را بیش ازپیش در نظر گرفته و برای ایجاد همدلی هرچه بیشتر در مجامع عمومی اصناف خود حضور فعالانه داشته باشند. پر واضح است نتایج برگزاری مجامع عمومی که بایستی دریک دوره فشرده برپا شود، وقتی برپایه حضور اکثریت اعضای هرصنف باشد و البته بسیار موثر در سرنوشت فعالیتهای هرصنف و به تبع آن خانه سینما است؛ لیکن آنچه مطلوب آحاد سینماگران است دست یابی به آرامشی است که مدتها از سینمای ایران سلب شده و درحال حاضر زمینه برقراری آن تا حدی ایجادشده است، پس بر همه خانواده سینمای کشورمان فرض است در ایجاد وفاق و همدلی بیشترتلاش کنند.


 تاريخ ارسال: 1392/7/29
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.