پرده سینما

ناصر ملک‌مطیعی: زبانم از خوشحالی حضور مجددم در سینما قاصر است

پرده سینما






 

 

 

ناصر ملک ‌مطیعی پس از دوری 35 ساله‌اش از سینما گفت: ما با دست خالی، کم‌دانشی، نداشتن حامی اما با عشق زیاد وارد سینما شدیم و مردم بابزرگواری اشتباها‌ت‌مان را نادیده گرفتند.

 

ناصر ملک مطیعیبه گزارش ایسنا، این بازیگر قدیمی در مراسمی که به مناسبت بازی‌اش در فیلم علی عطشانی برگزار می‌شد، یادآور شد: زبان من از اینکه چگونه خوشحالی‌ام را از حضور مجدد در سینما بیان کنم، قاصر است. من یک بچه بداخلاق و تخسی بودم که دوباره به خانه بازگشته‌ام، نمی‌دانم چگونه باید مانند آن بچه خوشحالی‌ام را نشان بدهم.

وی ادامه داد: وقتی این جمع را دیدم افسوس خوردم و دوست داشتم که همه دوستانم اینجا کنارم باشند، من نماینده نسلی هستم که امروز یکسری‌شان دیگر در این دنیا نیستند، به همین دلیل به همه همکارانم که امروز دیگر نمی‌توانند کنارم باشند، ادای احترام می‌کنم.

ملک‌مطیعی با اشاره به عدم حضور 35 ساله‌اش در سینما اظهار کرد: در این سال‌ها که از سینما دور بودم فکر می‌کنم واقعاً از معشوقم دور بوده‌ام. در این مدت همیشه همه فکر و حواسم به این معشوق بود. حال نمی‌دانم در سن 83 سالگی آیا معشوق مرا می‌پذیرد یا نه؟ فکر می‌کنم اگر برای این موهبتی که خداوند به من داده و این افتخاری که نصیبم شده است، روزی هزار بار سجده شکر کنم، کم است.

این بازیگر سینما که پس از سال‌ها دوری از سینما در فیلم نقش نگار علی عطشانی بازی کرده است، درباره خاطره‌اش در حضور در سینما، عنوان کرد: ما با دست خالی، کم‌دانشی، نداشتن حامی اما با عشق زیاد وارد سینما شدیم و مردم با بزرگواری اشتباها‌ت‌مان را نادیده گرفتند. به همین دلیل حیف است که قدردان این مردم نباشیم.

وی افزود: من گوش شنوایی دارم و امیدوارم مردم اشتباهات مرا در بازیگری بپذیرند.

ناصر ملک‌مطیعی در پایان سخنانش ضمن ابراز خرسندی از حضور در فیلم نقش نگار و جشن بازی مجددش در سینمای ایران، گفت: دوست داشتم همه دوستانم در شادی امشب من شریک باشند اما در هر صورت خانواده‌ام هم نمی‌دانند که در این فیلم بازی کرده‌ام.

در ادامه این مراسم که در رستوران بابک زنجانی، میلیاردر معروف در حوزه‌ نفت و مالک باشگاه راه‌آهن برگزار می‌شد، وی ضمن ابراز خرسندی از سرمایه‌گذاری در فیلم نقش نگار اظهار کرد: آقای عطشانی کارگردان جوانی است و خوشحال شدیم که در خدمت ایشان بودیم.

وی خاطرنشان کرد: قصد داریم از این پس در سینما حضور فعالی داشته باشیم. آقای امیر جعفری (بازیگر)، مسئولیت بخش هنری شرکت هولدینگ سورینت را بر عهده دارند و مسائل این حوزه را پیگیری خواهند کرد.

علی عطشانی نیز در سخنانی با اشاره به حضور ناصر ملک‌مطیعی در فیلم جدید او بیان کرد: خدا را شاکرم که این افتخار را به من داد که بزرگ‌مرد سینمای ایران را که سال‌ها از این حرفه دور بود، دوباره روی پرده سینما بیاورم.

کارگردان نقش نگار سپس با تشکر از سرمایه‌گذارش گفت: از آقای بابک زنجانی تشکر می‌کنم که باعث شد این فیلم به نتیجه برسد.

حاشیه

مراسم جشن حضور مجدد ناصر ملک‌مطیعی در سینما در حالی برگزار می‌شد که حسین هدایتی و محمد رویانیان میهمان این جشن بودند.

خوش‌ و بش رویانیان و حسین هدایتی و همچنین رویانیان و بابک زنجانی بارها مورد توجه عکاسان قرار گرفت. البته این خوش‌وبش‌ها بیشتر تحت تأثیر فلاش‌های عکاسان بود و گاهی بیش از حد مصنوعی می‌شد!

هنگامی که میهمانان برای بریدن کیک در جلوی دوربین عکاسان قرار گرفتند، امیر جعفری که یک استقلالی است در کنار محمد رویانیان (مدیرعامل پرسپولیس) ایستاده بود و یکی دو بار سعی کرد عدد چهار را هنگام گرفتن عکس روبروی رویانیان بگیرد. این کار وی باعث شد رویانیان تا پایان گرفتن عکس‌ها، دو دست وی را بگیرد.

در این مراسم کلیپی از حضور ناصر ملک‌مطیعی در پشت صحنه نقش نگار و بازی او سکانس‌هایی از این فیلم پخش شد که با تشویق حاضران روبرو بود. همچنین کیک پایان فیلمبرداری نقش نگار با طرح کلاکت، توسط ملک‌مطیعی بریده شد.

مجری این برنامه کوتاه علی ضیاء بود.

هوشنگ گلمکانی، عبدالله اسکندری، الهه حصاری، امیر جعفری، تورج اصلانی، شاهین یارمحمدی و... از حاضران در این مراسم بودند.


 تاريخ ارسال: 1392/8/4
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>b.farhadi:

به اميد درخشش مجدد استاد ناصر ملك مطيعي در سينما ي ايران .

1+0-

دوشنبه 13 آبان 1392




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.