پرده سینما

نیکول کیدمن در «سرزمین عجیب» بازی می‌کند

پرده سینما






 

 

 

نیکول کیدمن استرالیایی تبار در فیلم تازه‌اش استرنج لند/سرزمین عجیب با گای پیرس بازیگر انگلیسی تبار سینما هم بازی می‌شود. هوگو ویوینگ هم در این فیلم بازی دارد.

 

کیدمنبه گزارش فارس، کارگردانی این درام اجتماعی را کیم فارانت به عهده دارد. فیلم‌نامه فیلم را تیم دو نفره مایکل کینروس و فیونا سرس نوشته‌اند.

قصه فیلم‌نامه حال و هوایی پر رمرز و راز دارد و درباره زوجی است که زندگی آرام آن‌ها با ناپدید شدن ناگهانی دو فرزند نوجوان‌شان، دستخوش یک دگرگونی بزرگ می‌شود.

آن ها در جریان سفری به استرالیا با این مشکل بزرگ روبرو می‌شوند و خط اصلی قصه فیلم، درباره تلاش آن‌ها برای پیدا کردن فرزندان گم‌شده شان است.

استرنج لند یک محصول مشترک سینمایی مستقل است که توسط تهیه‌کنندگان سینمایی سه کشور آمر یکا، انگلستان و استرالیا تهیه می‌شود.

به نوشته سایت اینترنتی موویز، کلید فیلم‌برداری این درام خانوادگی مرموز اواسط ماه مارس سال 2014 در شمال استرالیا زده می‌شود.

کل صحنه‌های استرنج لند در لوکیشن‌های مختلف کشور استرالیا فیلم برداری خواهد شد. هزینه تولید فیلم حدود 25 میلیون دلار بر آورده شده است و نیکول کیدمن برای حضور در آن ، دستمزدی بسیار کم‌تر از حد معمول خواهد گرفت.

او و گای پیرس در قصه فیلم ،در نقش زوج میان سالی بازی می‌کنند که با مشکل گم شدن ناگهانی و مرموز فرزندان خود روبرو می‌شوند.

گفته می‌شود کاراکتر هوگو ویوینگ (که به خاط بازی در مجموعه سه قسمتی هابیت شهرت دارد) در قصه فیلم، آدم مرموزی است که اطلاعاتی درباره چگونگی ناپدید شدن دو کاراکتر نوجوان دارد.

نیکول کیدمن در حالی قرارداد بازی در فیلم استرالیایی جدید خود را امضاء کرده که در خبرهاست در درام خانوادگی پادینگتن هم بازی خواهد کرد.

او در یک سال اخیر در فیلم‌های استوکر و پسر کاغذی بازی داشته که جزو کارهای مستقل و غیر متعارف سینما هستند و فروش بالایی در جدول گیشه نمایش سینماهای جهان نکردند.

کیدمن هم اکنون درام اجتماعی مرد راه‌آهن را آماده نمایش عمومی دارد. این فیلم تا قبل از پایان سال جاری میلادی به روز پرده سینماها خواهد رفت.

او در بهار سال 2014 درام شرح حال گونه گریس موناکویی را اکران عمومی خواهد کرد. او در این فیلم در نقش گریس کلی بازیگر مطرح دهه شصت میلادی بازی می‌کند. کلی بعدها با شاهزاده موناکو ازدواج کرد و کار بازیگری را رها کرد.


 تاريخ ارسال: 1392/8/4
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.