پرده سینما

مجمع عمومی کانون فیلم‌نامه‌ نویسان به حد نصاب نرسید

پرده سینما






 

 

 

مجمع عمومی کانون فیلم‌نامه‌نویسان سینمای ایران (خانه سینما) که قرار بود عصر امروز 12 آبان‌ماه در تالار سیف‌الله داد خانه سینما برگزار شود به دور دوم کشیده شد.

 

خانه سینمابه گزارش ایسنا، به دلیل آن‌که تعداد فیلم‌نامه‌نویسان حضور یافته در داخل خانه سینما برای برگزاری مجمع عمومی جدید این صنف به حدنصاب لازم (حدود 80 نفر) نرسید، برگزاری مجمع عمومی به دور دوم کشیده شد بنابراین باید زمان دیگری برای برگزاری آن تعیین شود.

قرار بود در این مجمع علاوه بر ارایه گزارش عملکرد هیئت مدیره، هیئت رئیسه جدید صنف فیلم‌نامه‌نویسان نیز انتخاب شود که این اتفاق نیفتاد.

از جمله حاضران برای برگزاری مجمع عمومی که بیش از 70 نفر بودند می‌توان به افرادی مانند حسین ایری، جابر قاسمعلی، فرهاد توحیدی، رضا درمیشیان، شادمهر راستین، سیروس الوند، علی افشار، فرید مصطفوی، علی‌اکبر ثقفی، مهران کاشان‌روشن، محمدرضا گوهری و ... اشاره کرد.

هم‌چنین کارگردانانی مانند ابوالحسن داوودی، سیامک شایقی، محمدمهدی عسگرپور، کامبوزیا پرتویی و مهدی فخیم‌زاده نیز که در کانون فیلم‌نامه‌نویسان عضو هستند نیز قرار بود پس از برگزاری جلسه‌ هیئت مدیره کانون کارگردانان در این مجمع شرکت کنند.

کانون فیلم‌نامه‌نویسان خانه سینمای ایرانیان که در اواخر دولت قبل از سوی منتقدان خانه سینما تشکیل شده بود، این مجمع را تحریم کرده بود.


 تاريخ ارسال: 1392/8/12
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.